"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Igorro722 View Post
    Ligt Hardenberg op die route. Anders kan ik ook naar hoogeveenstation komen. Als er nog plek is tenminste

Ook @ Eeldesports :

Misschien verstandig als ik ook gewoon ga rijden ? die jongen uit Hberg mee neem en de boys uit zwolle ?? Kojak en nog iemand ?

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
      Ook @ Eeldesports :

Misschien verstandig als ik ook gewoon ga rijden ? die jongen uit Hberg mee neem en de boys uit zwolle ?? Kojak en nog iemand ?
      Ja misschien wel hrt beste
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• wordt een hele karavaan zo te zien! hoor tzt wel met hoeveel auto's jullie gaan, anders pak ik gewoon de stoptrein =)

Comment

• niemand gaat er vanuit friesland toch? waar ik mee kan rijden?

Comment

• Niet dat ik weet, kom zelf ook uit friesland en jammer genoeg is de datum van de meet net op de dag dat mijn broer jarig is.. Prioriteiten stellen tussen hobby/passie en familie komt toch familie eerst. Volgende meet (hopelijk niet een jaar later) wil ik er graag bij zijn!

Comment

• Originally posted by arturiano View Post
              niemand gaat er vanuit friesland toch? waar ik mee kan rijden?
              Openbaar vervoer?
              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• kwam igi daar niet vandaan?

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
                  Ook @ Eeldesports :

i'm in
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    kwam igi daar niet vandaan?
                    Ja maar die rijd al met mij mee en mijn auto zit nu vol.

En volgensmij gaat hij ook verhuizen naar een plaatje dicht bij groningen.
                    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Nu alleen nog een plekkie zoeken om na de training te eten
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                        Nu alleen nog een plekkie zoeken om na de training te eten
                        Tja daar moet nog ff overleg over gevoerd worden aangezien uit poll wokken kwam en dan veel mensen naar steakhouse willen gaan. Wij willen de optie nemen die ervoor zorgen dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen

Comment

• Dan doe je een laatste definitieve poll tussen wokken en steak.
                          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
                            Dan doe je een laatste definitieve poll tussen wokken en steak.
                            Goed idee. Eigenlijk ook liever al 2 restaurants waar je uit kan kiezen. Dan is alles geregeld
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Mensen uit den haag?
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                                Goed idee. Eigenlijk ook liever al 2 restaurants waar je uit kan kiezen. Dan is alles geregeld

Ik zal ff kijken Guus. Ik denk dat ik dit na het weekend ff ga regelen aangezien ik het dit weekend behoorlijk druk heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X