"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zondag 17 november gaan wij na de meet wokken bij De malle jan.
    De prijs per persoon zal 26 euro per persoon zijn inclusief drinken.

Het ligt in Maarssen vlak bij de sportschool dus het vervoer zal geen probleem zijn en anders pendel ik heen en weer. Wij hebben gekozen voor deze wok aangezien de prijs kwaliteit verhouding het beste is en wij er vorige keer ook hebben gegeten. Daarnaast is het voordeel bij een wok dat er van alles wat is en daarom bijna iedereen mee zou kunnen.

Mensen die mee gaan kunnen mij een PB sturen voor maandag 14 oktober ivm reserveren.
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• in
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
        Mensen uit den haag?
        Ik ben wel van plan te gaan.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Aangezien er mensen zijn die denken dat ik ga matten @ bodynet meet heb ik besloten thuis te blijven !

Wens iedereen veel plezier

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
            Aangezien er mensen zijn die denken dat ik ga matten @ bodynet meet heb ik besloten thuis te blijven !

Dat denken wij helemaal niet. Ik zeg alleen dat als je dat van plan was dat je dan beter thuis kon blijven
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Aangezien er mensen zijn die denken dat ik ga matten @ bodynet meet heb ik besloten thuis te blijven !

Superbia in Proelio

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                Dat denken wij helemaal niet. Ik zeg alleen dat als je dat van plan was dat je dan beter thuis kon blijven
                Dus blijf ik thuis voor t geval iemand wel op het idee komt om te gaan schelden

Heb een schijthekel aan internet hero's en vond de meet eerst wel interressant toen ik zag wie er kwamen.. als ik zie wie er nu komen blijf ik liever weg

No offence voor jou hoor Gus maar weet nu al dat ik de hele dag mn bek kan gaan houden

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
                  zondag 17 november gaan wij na de meet wokken bij De malle jan.

Het ligt in Maarssen vlak bij de sportschool dus het vervoer zal geen probleem zijn en anders pendel ik heen en weer. Wij hebben gekozen voor deze wok aangezien de prijs kwaliteit verhouding het beste is en wij er vorige keer ook hebben gegeten. Daarnaast is het voordeel bij een wok dat er van alles wat is en daarom bijna iedereen mee zou kunnen.

Mensen die mee gaan kunnen mij een PB sturen voor maandag 14 oktober ivm reserveren.
                  Nice!
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Dus dat dat ff duidelijk is.

17 november @ all-in fitness in utrecht!
                    Sportschool is tientje p.p. maar ik probeer wat te regelen.

eten: malle jan (wok) vlak naast de sportschool, stuur eeldesports een PB als je mee eet, ivm reserveren!

Comment

Vind dat je gewoon moet komen en niet zo moet piepen. Gaan Nosje, jij en ik samen trainen en zul je zien dat het prima gezellig is en gaan we daarna een hapje eten met de mannen. Het is maar een forum man, maak er niet zo'n punt van. Je gooit een paar jabs online, je krijgt er een paar online so what?
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Iemand uit friesland waar ik mee kan rijden, samen met artur..
                        4 x 90 bench
                        1 x 100 sqaut

Comment

• ff een upje

zondag 17 november gaan wij na de meet wokken bij De malle jan.

Originally posted by Massoud96 View Post
                          Iemand uit friesland waar ik mee kan rijden, samen met artur..
                          Ik heb evt. plaats voor 1 dus als jullie het even uitvechten ?
                          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• hahaha, uitvechten, kom maar op massoud -.- ... Naja we regelen het vandaag wel dan zeg ik wel of ik mee ga of niet

Comment

• Originally posted by arturiano View Post
                              hahaha, uitvechten, kom maar op massoud -.- ... Naja we regelen het vandaag wel dan zeg ik wel of ik mee ga of niet
                              Ik vind het goed.

Ik ga wel daarna ook eten dus zit je eigenlijk daaraan vast

Comment

• Ja eten was ik ook van plan om mee te gaan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X