Oww, als dat kan zou het wel fijn zijn.. nu nog kijken wat elde ervan vind!
"Bodynet" meeting 2
Collapse
X
-
Ik heb 1 plek over aangezien ik na de post van Hooligan er vanuit ging dat ie thuis bleef.
Degene die mee wilt zal wel naar Groningen centraal moeten komen en daar zet ik hem ook weer af.
zondag 17 november gaan wij na de meet wokken bij De malle jan.
De prijs per persoon zal 26 euro per persoon zijn inclusief drinken.
Het ligt in Maarssen vlak bij de sportschool dus het vervoer zal geen probleem zijn en anders pendel ik heen en weer. Wij hebben gekozen voor deze wok aangezien de prijs kwaliteit verhouding het beste is en wij er vorige keer ook hebben gegeten. Daarnaast is het voordeel bij een wok dat er van alles wat is en daarom bijna iedereen mee zou kunnen.
Mensen die mee gaan kunnen mij een PB sturen voor maandag 14 oktober ivm reserveren.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by quibus View PostPm mij tel vd gym effe en net hoeveel komen we?
Eigenlijk moet die gast obd betalen ivm promotie
Comment
-
BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
even een upje
Het ligt in Maarssen vlak bij de sportschool dus het vervoer zal geen probleem zijn en anders pendel ik heen en weer. Wij hebben gekozen voor deze wok aangezien de prijs kwaliteit verhouding het beste is en wij er vorige keer ook hebben gegeten. Daarnaast is het voordeel bij een wok dat er van alles wat is en daarom bijna iedereen mee zou kunnen.
Mensen die mee gaan kunnen mij een PB sturen voor maandag 14 oktober ivm reserveren.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostLis en ik gaan niet mee eten,maar komen wel trainen natuurlijk!
zin in!Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Bump!
Comment
-
Originally posted by Gus View PostHoeveel mensen gaan er tot nu toe mee eten?
Ik heb nu 10 personen maar de personen die met mij willen meerijden zullen ook moeten blijven eten :P
Of met het ov gaan natuurlijk.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment