Sóchtends s'middags of s'avonds trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sóchtends s'middags of s'avonds trainen

Nou de titel zegt het al wanneer trainen jullie het liefst en waarom

Het liefst 's ochtends of 's middags.

's avonds heb ik niet meer de motivatie om te gaan, maar veel belangrijker: het is superdruk! Ik heb het liefst dat er niemand is en ik alleen kan trainen. Die drukte vind ik zo irritant.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

In de avond heeft ook zo ze voordelen na tafel goed gegeten, soms voel ik me dan bere sterk. maar soms heb je ook van die dramatische trainingen in de avond. dat niks gaat en werkt.

grtz Philip

Comment

Ik train ook altijd s"morgens of s"middags, ook omdat het mij te druk is in de avond om nog goed te trainen.

Comment

Ik vind `s ochtends lekker maar ga meestal vroeg in de avond vanuit mijn werk of direct na het eten. Is het nog rustig en kun je lekker je oefeningen draaien.

En je bent nog lekker op tijd thuis voor goede tijden slechte tijden
          Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Comment

goede tijden slechte tijden, ik had gister discussie die barbera, lekker wijf? ik vind van wel, maar van mij zat een keer met der aan de bar in amsterdam, was een chille tante zei die, maar lekker of niet, ik vind het zeker een toppertje voor een oude tang.

grtz Philip

Comment

´s morgens en ´savonds
              Mr. HOLLAND 2006 NAC
              Mr. HOLLAND 2007 NAC
              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Apr. 26 2005,15:12)]´s morgens en ´savonds  
                hardcore thats the way

Zelf train ik het liefst s'morgens maar dat gaat niet dus moet ik wel s'middags na het werk.

f

als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Trainde het liefst `s morgens en anders `s middags.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kan niet anders dan s'avonds vanwege mijn werk. Soms ben ik dan super moe na het eten en dan nog gaan traine, is wel eens iri.

Comment

Ma en Vr rond 17.00
                      Di,Do om 13.00.

Heb trouwens wel ergens geleze dat beter was om sóchtends te trainen omdat je lichaam dan heel de dag heeft op weer te herstelle ofzo......boeient

Grt R

Comment

Mijn ervaring is dat het zeker lekkerder is om `s morgens te trainen en mede om de reden die je noemt.
                        Wat kracht betreft is het wel iets minder dan `s avonds maar verder had het heel erg sterk mijn voorkeur.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik train s'morgens omdat het dan lekker rustig is en s'avonds kan je bijna nergens bij, wat ik erg irritant vind.
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Train altijd om 19u30, na werk en eten. Wanneer ik in de weekend eens s'morges ga trainen wil het meestal niet zo goed lukken.

Ben s'avonds wel altijd moe, maar eens in de zaal...
                            The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Ik snap niet hoe mensen smiddags of sochtends kunnen trainen je moet toch werken neem ik aan
                              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X