Cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten

Hallo allemaal,

Ben ik weer, ff weg geweest druk druk ook met sporten natuurlijk.
    Zo ben nu aan het trainen voor de Flex Cup voor volgend jaar,mijn vraag is wanneer kan ik het beste beginnen met cutten?

Zo als ik dus al zij ik heb een jaar om te trainen mijn vet is op het moment 19%.
    Is het wel slim om nu al te cutten of gewoon nog ff door gaan zo als ik nu al bezig ben.
    Alles is voor mij nieuw dit is namelijk de eerste x dat ik mee ga doen. Alle tips zijn welkom.
    Ik ga natuurlijk 14 dec wel kijken dan weet ik ook een beetje hoe het er aan toe gaat daar.

Gr Milena.

Heb je al en voedingsschema gemaakt met je onderhoud, je vetpercentage en je activiteitsfactor, zo kun je makkelijk zien wat je onderhoud is en hoeveel je moet eten om te cutten of te bulken.
    Ook kunnen mensen op het forum je dan beter helpen met je keuzes.
    You don't quit when you're tired.
    You quit when you're done.

Comment

@ milena:

Ik zou een 16-20 weken uittrekken voor je wedstrijdvoorbereiding. Tot die tijd zou ik nog niet specifiek gaan cutten. Tot die tijd zou ik meer algemeen je fysiek verbeteren. Een heel erg goed voeding schema ICM een goed trainings schema + eventueel wat cardio. Proberen je gewicht ongeveer gelijk te houden, maar wel wat spiermassa opbouwen en alvast wat vetmassa kwijtraken.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ok dan was ik al goed bezig en weet ik wanneer ik moet gaan cutten ik heb al een eet schema en sport 4x per week het gaat tot nu toe erg goed.Ik doe cardio 30 min.
        Ik moet niet veel boven lichaam trainen want dan word ik te breed, benen wel dat mag wel wat meer want ik wil mee doen aan de fitness dames en anders sta ik dadelijk tussen de bodybilding en dat wil ik niet

Comment

Succes ermee! Heb je toevallig wat foto's? Ben erg benieuwd. Snap wel als je ze niet online wil zetten hoor maar als je dat wel wil dan ben ik benieuwd haha

Comment

Originally posted by diasog View Post
            Succes ermee! Heb je toevallig wat foto's? Ben erg benieuwd. Snap wel als je ze niet online wil zetten hoor maar als je dat wel wil dan ben ik benieuwd haha
            Zou niet verkeerd zijn

Comment

Originally posted by Cinix View Post
              Heb je al en voedingsschema gemaakt met je onderhoud, je vetpercentage en je activiteitsfactor, zo kun je makkelijk zien wat je onderhoud is en hoeveel je moet eten om te cutten of te bulken.
              Denk je niet dat als iemand traint voor de Flex Cup,hij/zij al een klein beetje bezig is met voeding/training etc?
              Goed bedoeld verder hoor!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Cinix View Post
                Denk je niet dat als iemand traint voor de Flex Cup,hij/zij al een klein beetje bezig is met voeding/training etc?
                Goed bedoeld verder hoor!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

image.jpgDit is ff uit zoeken nog maar heb er nu 1 er komen er meer.

Comment

Goede rug en schouders hoor.

Comment

Dank je

Comment

image.jpgHier nog een pic ��

Comment

zo dan, doe je goed.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zoho!!

Daar zullen veel leden(m)jaloers op zijn!

Goede schouders,biceps,triceps,lats en onder(voor-)arm.....
                            Alles in verhouding dus.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Tja ik doe er echt veel voor maar ben erg onzeker,
                              Dus ik doe regelmatig vet meten met een tang,alle spieren om vang meten en fotos maken zo dat je goed het verschil kunt zien van nu en straks.
                              Natuurlijk gaat het bij mij soms ook met up en downs hihihih

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X