Wat te doen tegen zwaar achterlopende armen?
ik heb een hele grote v-rug en dikke borst spieren ;p
de enige spiergroep die mij altijd pest zijn de armen....
benen groeien goed,nek ook schouders zijn oke...
maar die armen !!
het staat gewoon uit verhouding als je kijkt naar wat voor een romp ik heb en ik schaam me er ook wel een beetje voor...
wat te doen?
ik volg momenteel het ub/lb schema van dynobet
heb het schema wat aangepast kwa armen sinds de laatste training en nu voel ik ze wel goed...
close grip BP kreeg ik te veel last van mijn voorkant schouders en voelde daardoor bijna niet mijn triceps...
mijn huidige armen schema ik doe voortaan op trainingsdag 1 als eerste de armen om die goed te prikkelen verder kan ik natuurlijk de andere spiergroepen minder goed aanpakken maar die gaan toch goed...
ub dag 1 ik begin met armen:
Biceps:
hammer Curls pyramide: 8x12kg 10x12 12x8 kg
barbel curls en dan 21e.
Triceps:
tricep kick backs 3x9-12
tricep back extension 3x9-12
ik had na deze training behoorlijk spierpijn in de armen...
ub dag 2 ( armen aan het einde van de training)
Barbel Curls 3x9-12
cable hammer curls 3x9-12
tricep kick backs 3x9-12
Frens ez press...
verder heb ik ook dat de onderkant van mijn arm dun is en dan in het midden dat mijn arm dikker loopt... verder heb ik ook er last van als ik bijvoorbeeld een t-shirt draag want de achterkant van de arm is gevuld met tricep... en dan hangt het los bij mij biceps
zeer vervelend dus...
gr piet
ik heb een hele grote v-rug en dikke borst spieren ;p
de enige spiergroep die mij altijd pest zijn de armen....
benen groeien goed,nek ook schouders zijn oke...
maar die armen !!
het staat gewoon uit verhouding als je kijkt naar wat voor een romp ik heb en ik schaam me er ook wel een beetje voor...
wat te doen?
ik volg momenteel het ub/lb schema van dynobet
heb het schema wat aangepast kwa armen sinds de laatste training en nu voel ik ze wel goed...
close grip BP kreeg ik te veel last van mijn voorkant schouders en voelde daardoor bijna niet mijn triceps...
mijn huidige armen schema ik doe voortaan op trainingsdag 1 als eerste de armen om die goed te prikkelen verder kan ik natuurlijk de andere spiergroepen minder goed aanpakken maar die gaan toch goed...
ub dag 1 ik begin met armen:
Biceps:
hammer Curls pyramide: 8x12kg 10x12 12x8 kg
barbel curls en dan 21e.
Triceps:
tricep kick backs 3x9-12
tricep back extension 3x9-12
ik had na deze training behoorlijk spierpijn in de armen...
ub dag 2 ( armen aan het einde van de training)
Barbel Curls 3x9-12
cable hammer curls 3x9-12
tricep kick backs 3x9-12
Frens ez press...
verder heb ik ook dat de onderkant van mijn arm dun is en dan in het midden dat mijn arm dikker loopt... verder heb ik ook er last van als ik bijvoorbeeld een t-shirt draag want de achterkant van de arm is gevuld met tricep... en dan hangt het los bij mij biceps
zeer vervelend dus...
gr piet
Comment