Ja idd is al genoeg gezegd DIRECT STOPPEN en zo ie zo eerste 2 jaar nog niet kuren, ga je inlezen en kom met 2 jaar terug en ga eerst kuur voorstellen voordat in je mik prakt....
Oxymetholone onder 18 info gevraagd
Collapse
X
-
Bedankt voor alle reacties ik weet inderdaad wel dat ik geen alcohof of drugs mag gebruiken erbij en een nakuur heb ik ook al over nagedacht ik denk zelf eerlijk gezegt niet dat ze nep zijn want een vriend van mij die had precies dezelfde en had er 4kg van overgehouden
Comment
-
Originally posted by Lagpzy View PostBedankt voor alle reacties ik weet inderdaad wel dat ik geen alcohof of drugs mag gebruiken erbij en een nakuur heb ik ook al over nagedacht ik denk zelf eerlijk gezegt niet dat ze nep zijn want een vriend van mij die had precies dezelfde en had er 4kg van overgehouden
Waarschijnlijk omdat hij (pas)goed is gaan eten en trainen nadat hij met de oxi begon!
Dat kan je ook aankomen met een goed voedingsschema.
Hoe lang train je al(pas) dan?
Maar volgens mij ben je toch van plan om het door te zetten gezien je reactie hierboven,dus waarom ben je deze discussie gestart eigenlijk?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
haha tuurlijk 4 kilo... komt niet door de oxy hoor... gewoon omdat hij goed en harder kon trainen ne nog lang niet aan zijn natuurlijke grens ging... Geloof me gast je verkoot je hele hormoon huishouding die nog helemaa uit klaar met ontwikkelen is...Een dag niet getraind...
Comment
-
Ik train nu bijna een jaar en heb al veel geprobeerd maar ik kom maar niks aan ik heb wel gezien bij die jongen dat die eerst erg veel aankwam en toen verloor die er heel veel van maar hij was zeker 4kilo aangekomen ervan in 6 weken naturel zonder een degelijk eetschema alleen richtlijnen van goed eten en geen patat of wat dan ook
Comment
-
Originally posted by Lagpzy View PostIk train nu bijna een jaar en heb al veel geprobeerd maar ik kom maar niks aan ik heb wel gezien bij die jongen dat die eerst erg veel aankwam en toen verloor die er heel veel van maar hij was zeker 4kilo aangekomen ervan in 6 weken naturel zonder een degelijk eetschema alleen richtlijnen van goed eten en geen patat of wat dan ook
Succes verder!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Geloof me, die 4 kilo die hij nu nog overheeft van de oxy, is nog steeds vocht en VET winst...
Oxy zonder een fatsoenlijk voeding schema = achteruitgang. Dit omdat je lichaam veel te grote stappen moet ondernemen, kan het er niets mee. Dus resulteert in verlies.
Dat zal je niet 1,2,3 merken maar als je geheel over 1 jaar bekijkt heb je minder gewonnen dan een ander naturel zou doen. Gewoon al door het enorme verlies erna, en de giga terugval in kracht. Dus over het totaal genomen verlies je er mee.
Comment
-
Originally posted by frankey View PostJa idd is al genoeg gezegd DIRECT STOPPEN en zo ie zo eerste 2 jaar nog niet kuren, ga je inlezen en kom met 2 jaar terug en ga eerst kuur voorstellen voordat in je mik prakt....Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
volgens mij maakt het geen ruk uit wat je hem zegt of wat voor advies je hem geeft
die jochies kijken niet naar de gevaren van aas
het is gewoon hij doet het dan wil ik het ookRemember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Geen een kuur kerel! Je lichaam is nog niet klaar zich te ontwikkelen en jij wil met je hormonen gaan kloten? Daarnaast ben je nog helemaal niet klaar om te kuren
- je kan niet aankomen zonder aas, of te wel je voeding is klote
- je traint pas een jaar, waarvan 0 jaar serieus anders had je al resultaat gezien
- je hebt geen kennis van anabolen
oftewel het lijkt nergens op. Ga je eens verdiepen in goed trainen en eten en ga eerst 3 jaar lang naturel knallen. Ik weet zeker dat je verbaas gaat zijn wat dit je op gaat leveren als je voeding trainingen rust in orde zijn. Is dit niet in orde dan ga je meer verliezen met anabolen dan je in 3 jaar naturel kan gainen.'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment