Originally posted by Silk
View Post
Partner met overgewicht
Collapse
X
-
Originally posted by toon81 View PostDat heb ik al verschillende malen gezegd en dan zegt ze: Zoek een andere woonst he of zoek dan een ander meisje die een poppetje is. Ik kan er met haar niet doodsimpel over praten.
Als ze echt niet naar jou wilt luisteren zoek dat misschien hulp bij een dokter/psygiater. Misschien een goeie coach. Mensen waar ze tegenop kijkt...
Als je denkt alles geprobeerd te hebben, en het lukt nog niet. Kun je igg zeggen dat je alles geprobeerd hebt, is voor jezelf ook fijner.
En dan kun je ook besluiten of je met je dochter alleen verder wilt.
Sterkte en Suc6!Mind is everything.
Comment
-
Duidelijke kost!
Stoppen met deze vrouw, de angst om alleen te zijn mag niet maken dat je de rest van je leven naast een walrus moet slapen! 130kg man! Das geen sexy buikje, maar de voorbode voor een scootmobiel. Deze vrouw heeft 0 respect voor haar lijf, ben benieuwd of ze dat wel geeft voor het lijf van jullie kind! Wat krijgt die straks allemaal te eten?
Die vrouw eet zichzelf vrijwillig gehandicapt!Ssssmoking
Comment
-
Je hebt een kind genomen met iemand waarvan je niks over haar verleden wist, screwed kerel wordt een vent en overtuig haar ipv over je heen te laten walsen en zorg dat je kind haar basis krijgt.
Als je kids neemt moet je ervoor staan en niet wegrennen omdat je zelf je vriendin zich hebt laten volvreten waar je bij zat.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Armen training vraag.Hi,
Mijn armen die lopen dus achter.
Er word mij geadviseerd om minder mij armen te trainen...
Hier voor luisterde ik ook al naar deze tip en hier zijn mijn armen niet goed mee gegroeid in verhouding tot de rest van het lichaam...
Hoe kan het nou eigenlijk als je mensen ziet die heel veel hun armen trainen dan toch dikke armen en die wel groeien terwijl er bij mij word aangeraden om ze minder te trainen...
Minder arm train oefeningen= Dikkere armen volgens hier
Mijn ervaring van andere in de praktijk= Veel armen trainen=Dikke armen.
Naar wat moet ik nou luisteren?
Gr
is dit nou een trol of niet pietdepieterRemember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Sorry,
Maar ik geloof het allemaal niet,je spreekt jezelf nogal tegen namelijk.
Eerst zeg je dat het vroeger beter was,iets.later zeg je dat het vroeger ook al niks was en je aan andere vrouwen dacht.
Heb ik het mis....succes!
Heb ik het juist...ook succes!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Oke een heel apart verhaal.
Ze moet de knop gewoon omzetten maar zo te horren blijft ze op haar strepen staan.
Je moet haar toch wat meer overtuigen, want zo te horren heb ze echt schijt aan jou en vind ze het best.
Gooi het in de familie, maak er werk van en laat het ook ECHT blijken dat je er klaar mee bent.
Je bent een vent toch?
Laat dat dan ook zien.
En als dat allemaal niet meer lukt, dan zal je er toch echt een punt achter moeten zetten.
Jij heb ook je leven..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment