Partner met overgewicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Silk View Post
    Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je dochter. Lijkt me zonde dat zij zo´n toekomst tegemoet gaat.
    Als TS dit zo zou verwoorden, zou er toch wel een belletje moeten rinkelen bij mevrouw. Als dat niet zo is, dan is het een hopeloos geval :')
    Ik doe een gok

Comment

ja gewoon een vet vreet varken

Comment

Originally posted by toon81 View Post
        Dat heb ik al verschillende malen gezegd en dan zegt ze: Zoek een andere woonst he of zoek dan een ander meisje die een poppetje is. Ik kan er met haar niet doodsimpel over praten.
        Denk dat ze er zelf ook erg mee zit, zich er erg schaamt, radeloos en zwak voelt. Vooral het schamen en zwak voelen brengt denk ik deze reacties. Zulke mensen hebben vaak een flinke schop nodig.

Als ze echt niet naar jou wilt luisteren zoek dat misschien hulp bij een dokter/psygiater. Misschien een goeie coach. Mensen waar ze tegenop kijkt...

Als je denkt alles geprobeerd te hebben, en het lukt nog niet. Kun je igg zeggen dat je alles geprobeerd hebt, is voor jezelf ook fijner.
        En dan kun je ook besluiten of je met je dochter alleen verder wilt.

Sterkte en Suc6!
        Mind is everything.

Comment

Kaart en eerste en laatste waarschuwing pietdepieter.
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik weet het niet hoor. Je hebt een kind met iemand waar je nooit een seksuele klik mee had en je wist ook niet dat ze vroeger 50kg zwaarder was. Volgens mij gaat het daar al mis
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Duidelijke kost!
              Stoppen met deze vrouw, de angst om alleen te zijn mag niet maken dat je de rest van je leven naast een walrus moet slapen! 130kg man! Das geen sexy buikje, maar de voorbode voor een scootmobiel. Deze vrouw heeft 0 respect voor haar lijf, ben benieuwd of ze dat wel geeft voor het lijf van jullie kind! Wat krijgt die straks allemaal te eten?

Die vrouw eet zichzelf vrijwillig gehandicapt!
              Ssssmoking

Comment

Het blijft een rare situatie die het ook moeilijk maakt voor jou. Ik zou het nog één keer aangeven als ze dan hetzelfde antwoord geeft weet je genoeg denk ik. Hoe moeilijk het ook is.

Comment

Je hebt een kind genomen met iemand waarvan je niks over haar verleden wist, screwed kerel wordt een vent en overtuig haar ipv over je heen te laten walsen en zorg dat je kind haar basis krijgt.

Als je kids neemt moet je ervoor staan en niet wegrennen omdat je zelf je vriendin zich hebt laten volvreten waar je bij zat.
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Armen training vraag.

Hi,

Mijn armen die lopen dus achter.
                    Er word mij geadviseerd om minder mij armen te trainen...
                    Hier voor luisterde ik ook al naar deze tip en hier zijn mijn armen niet goed mee gegroeid in verhouding tot de rest van het lichaam...

Hoe kan het nou eigenlijk als je mensen ziet die heel veel hun armen trainen dan toch dikke armen en die wel groeien terwijl er bij mij word aangeraden om ze minder te trainen...
                    Minder arm train oefeningen= Dikkere armen volgens hier
                    Mijn ervaring van andere in de praktijk= Veel armen trainen=Dikke armen.

Naar wat moet ik nou luisteren?

Gr

is dit nou een trol of niet pietdepieter
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

toon ik heb het met je te doen
                      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

is gewoon een brillant

Comment

Toon, misschien een idee om met jouw/haar ouders te praten? Of misschien met een hele goede vriend? Ik denk dat je daar veel steun uit kan halen.
                          Succes!

Comment

Sorry,
                            Maar ik geloof het allemaal niet,je spreekt jezelf nogal tegen namelijk.
                            Eerst zeg je dat het vroeger beter was,iets.later zeg je dat het vroeger ook al niks was en je aan andere vrouwen dacht.

Heb ik het mis....succes!
                            Heb ik het juist...ook succes!
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Oke een heel apart verhaal.
                              Ze moet de knop gewoon omzetten maar zo te horren blijft ze op haar strepen staan.
                              Je moet haar toch wat meer overtuigen, want zo te horren heb ze echt schijt aan jou en vind ze het best.
                              Gooi het in de familie, maak er werk van en laat het ook ECHT blijken dat je er klaar mee bent.

Je bent een vent toch?

Laat dat dan ook zien.

En als dat allemaal niet meer lukt, dan zal je er toch echt een punt achter moeten zetten.
                              Jij heb ook je leven..

Comment

Opmerkingen als je bent een vent of wees een vent heb je geen flikker aan.

Gewoon een lijstje in je hoofd maken of ze nog de moeite waard is, meer minnen dan plussen? --> Tot zinas en hem smeren.
                                Superbia in Proelio

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X