Beste mensen...
ik heb een aantal vragen. Ik heb een tijd gebulkt en ben zoon 10 kilo aangekomen en vind nu dat het weer tijd is voor te gaan cutten. Aangezien er nu ook een buikje is ontstaan. Nu is het zo dat ik niet echt een idee heb hoe ik dit moet gaan aanpakken en wat ik moet eten en welke supplementen handig zijn om te gebruiken.
Allereerst zal ik me even voor stellen ik ben wesley 1.83 groot en weeg nu 75 kilo(Dit is voor mij veel ik woog 65 kilo) ik ben nu zoon jaar aan het sporten en eigenlijk 3-kwart jaar echt intensief 4 keer per week met een voedingsschema. met een vet percentage bij men buik van ong 16 procent. verder merk ik dat vooral mijn borst en biceps achterlopen op de rest !
ongeveer wat ik eet per dag
smorgen 3 eieren 2 zonder dooier met groente en bacon.
10 uur 3 dubbele boterhammen met kip/kalkoen/rosbief/zalm.
12 uur kip(kan ook zalm of tonijn zijn) salade met macaroni.
half 3 - 2 scheppen weightgainer en een schep wey shake met stuk fruit.
5 uur macaroni/rijst/pasta met groenten en kipfilet/zalm/rundergehakt.
8 uur 2 scheppen weightgainer en een schep wey shake met stuk fruit.
Voor het slapen 500 gram kwark.
1 maal per week neem ik een junk maaltijd dat is op woensdag.
Verder neem ik nog bcaa voor de training en een pre workout.
Training:
Maandag : leg Day(4 sets van 10-8-6-6 herhalingen)
Donderdag : borst buik(4 sets van 10-8-6-6 herhalingen)
vrijdag : schouders rug(4 sets van 10-8-6-6 herhalingen)
zondag : biceps/triceps(4 sets van 10-8-6-6 herhalingen)
Nu is mijn vraag wat nu te doen! met men voeding(wat te eten en hoeveel) en met training! moet er bijv: cardio bij of meer herhanlingen etc...
Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven en alvast bedankt voor de hulp!
ik heb een aantal vragen. Ik heb een tijd gebulkt en ben zoon 10 kilo aangekomen en vind nu dat het weer tijd is voor te gaan cutten. Aangezien er nu ook een buikje is ontstaan. Nu is het zo dat ik niet echt een idee heb hoe ik dit moet gaan aanpakken en wat ik moet eten en welke supplementen handig zijn om te gebruiken.
Allereerst zal ik me even voor stellen ik ben wesley 1.83 groot en weeg nu 75 kilo(Dit is voor mij veel ik woog 65 kilo) ik ben nu zoon jaar aan het sporten en eigenlijk 3-kwart jaar echt intensief 4 keer per week met een voedingsschema. met een vet percentage bij men buik van ong 16 procent. verder merk ik dat vooral mijn borst en biceps achterlopen op de rest !
ongeveer wat ik eet per dag
smorgen 3 eieren 2 zonder dooier met groente en bacon.
10 uur 3 dubbele boterhammen met kip/kalkoen/rosbief/zalm.
12 uur kip(kan ook zalm of tonijn zijn) salade met macaroni.
half 3 - 2 scheppen weightgainer en een schep wey shake met stuk fruit.
5 uur macaroni/rijst/pasta met groenten en kipfilet/zalm/rundergehakt.
8 uur 2 scheppen weightgainer en een schep wey shake met stuk fruit.
Voor het slapen 500 gram kwark.
1 maal per week neem ik een junk maaltijd dat is op woensdag.
Verder neem ik nog bcaa voor de training en een pre workout.
Training:
Maandag : leg Day(4 sets van 10-8-6-6 herhalingen)
Donderdag : borst buik(4 sets van 10-8-6-6 herhalingen)
vrijdag : schouders rug(4 sets van 10-8-6-6 herhalingen)
zondag : biceps/triceps(4 sets van 10-8-6-6 herhalingen)
Nu is mijn vraag wat nu te doen! met men voeding(wat te eten en hoeveel) en met training! moet er bijv: cardio bij of meer herhanlingen etc...
Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven en alvast bedankt voor de hulp!
Comment