73 kilo lengte 183 leeftijd 22 bmr 1832 onderhoud 2840. heb dit nog eens nagerekend voor de zekerheid kan de macro`s egt niet vinden en vind het zonde deze helemaal opnieuw te maken aangezien dat het bulk schema was en ik deze nu niet hoef te volgen.
Mijn vragen zijn dan ook nog welke supplementen zijn nu goed om tijdens de cut te gebruiken?
welke verhouding moet ik ong aanhouden tijdens het cutten vetten /koolhydraten/ eiwitten?
klopt het dat ik 500 cal onder die 2800 moet gaan zitten?
Is het waar dat je moet snijden in de koolhydraten?
dus fitness schema gewoon blijven aanhouden?
Is het handig om producten als groente thee te drinken en bleek selderij appelstroop en asperges toe te voegen aangezien deze goed zouden zijn in de cut(lezen van veel forums tegen gekomen)?
Iemand nog tips voor het maken van het nieuwe schema.
Uiteraard ga ik stoppen met de weightgainer en zal ik de eier dooiers niet meer weggooien
Mijn vragen zijn dan ook nog welke supplementen zijn nu goed om tijdens de cut te gebruiken?
welke verhouding moet ik ong aanhouden tijdens het cutten vetten /koolhydraten/ eiwitten?
klopt het dat ik 500 cal onder die 2800 moet gaan zitten?
Is het waar dat je moet snijden in de koolhydraten?
dus fitness schema gewoon blijven aanhouden?
Is het handig om producten als groente thee te drinken en bleek selderij appelstroop en asperges toe te voegen aangezien deze goed zouden zijn in de cut(lezen van veel forums tegen gekomen)?
Iemand nog tips voor het maken van het nieuwe schema.
Uiteraard ga ik stoppen met de weightgainer en zal ik de eier dooiers niet meer weggooien
Comment