Fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitness

Beste leden van bodynet

ik ben nieuw hier op het forum
    en heb me aangemeld op het forum voor een aantal vragen.
    Ik ben pas geleden begonnen met fitnessen mede doordat ik nogal een lage gewicht heb en graag met fitnessen wat meer massa te kweken.
    Ik ben dus pas geleden begonnen met fitnessen alleen mijn vraag is hoe kan ik massa kweken. Tijdens het fitnessen. Aangezien ik maar 57kg weeg is het niet veel voor me leeftijd 19 jaar. Ook is me voeding natuurlijk belangrijk maar aangezien ik met me gewicht niet veel vet heb, kan ik ook lastig spiermassa kweken. Iemand die me hierbij kan helpen?
    alvast bedankt

groet jimmy!

Welkom!

Lees de sticky's door en stel specifieke vragen!
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Welkom Jimmyp

Comment

Hier fitnessen we niet, we doen aan fucking hardcore bodybuilding hier:-) welkom btw!
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Hey kerel! Voeding is wellicht belangrijker dan je denkt... heb je enig idee wat je zo'n beetje binnen moet krijgen om te groeien? Niet? Zoek dat even uit dan..Hier heb je formules voor die je op weg kunnen helpen, houdt wel in je achterhoofd dat dit richtlijnen zijn.
          Hier kan je één van de formules vinden:

Bereken Jouw Caloriebehoefte

Mijn tip aan jou: ga op 'onderhoud' eten. (onderhoud zoals de formule aangeeft) Wekelijks wegen.. stijgt je gewicht niet dan verhoog je met 250 calorieën. Gaat het te snel, dan verlaag je.. En lees de stickies! Succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X