De vraag van vandaag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De vraag van vandaag

hoe kan het dat je bij ontspannen armen bij sommige mensen niets ziet. en als ze dan de arm flexen dat je dan in 1x een dikke arm hebt. en er zijn ook mensen waarbij je zien dat ze ontspannen bij even groot als aangespannen zijn. waar heeft dit mee te maken ik zag een x op een filmpje dat het komt door de keuze oefening dat je bicep en tricep bi 2 en tri 3. punten heeft en dat je bij de biceps hammer curls en wrist curls moet doen om ze ontspannen dik te hebbe. ik snap er helemaal niets van... kan iemand mij dit uit leggen?

Vetpercentage/bouw
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

wat heeft een vetpercentage te maken met ontspannen dunne armen en aanspannen dikke armen dan met ontspannen dikke armen ontspannen niet veel verschil... ik had gehoord dat het met de punten te maken heeft waar mee je de arm raakt.. kan dit kloppen?

Comment

Nee is toch echt fysiek / vet

Zelf heb ik zogezegd niks.. tot ik aanspan en dan ook meteen een volle vorm op mn arm heb

PS Je verhaal is geen pretje om te lezen

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
          wat heeft een vetpercentage te maken met ontspannen dunne armen en aanspannen dikke armen dan met ontspannen dikke armen ontspannen niet veel verschil... ik had gehoord dat het met de punten te maken heeft waar mee je de arm raakt.. kan dit kloppen?
          Alles, hoe minder vet hoe meer spier je ziet ontspannen.
          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Heeft ook met de lengte van je spieren te maken.
            Vet% en hoe getraind de persoon is maakt ook uit.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Je pezen en aanhechtingen vooral denk ja, sommigem hebben een "lange bicep" en sommigen een tennisballetje.

Comment

Wat je omschrijft heeft te maken met de rotatie van de bovenarm in rust en de verhouding korte/lange kop.

Bij mensen waarbij van nature de bovenarmen naar binnen geroteerd zijn (in rust) en die in verhouding een betere korte kop hebben hangt de bulk van de massa in rust aan de binnenkan. Bij mensen waarbij de bovenarmen naar buiten geroteerd zijn en die in verhouding een betere lange kop hebben (piek) lijkt de biceps in rust "breder"

Wat rotatie betreft, laat je armen naar beneden hangen en kijk naar de positie van je handen. Als je handpalmen naar binnen/achter wijzen dan zijn je bovenarmen naar binnen geroteerd. Wijzen je handpalmen naar binnen/voor dan zijn je bovenarmen naar buiten geroteerd. Bij mensen met naar binnnen geroteerde armen wijzen de ellebogen ook meestal wat naar buiten waardoor beschuldigingen van ILS vaak voor de hand liggen (wat loop je breed)
                Last edited by 3XL; 26-11-2013, 19:00.
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

fuck man mijne staan naar binnen, daarom loop ik zo breed,
                  echt de kennis die sommige mensen hier bezitten damn...

Comment

De mijne ook plus dat m'n korte kop beter ontwikkeld is waardoor als ik gewoon met m'n armen naar beneden staat alle massa aan de binnenkant valt en er weing te zien is

Comment

Leuke vraag, klopt idd.
                      Oh en aan mij zie je ontspannen ook weinig .......
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                        Wat je omschrijft heeft te maken met de rotatie van de bovenarm in rust en de verhouding korte/lange kop.

Bij mensen waarbij van nature de bovenarmen naar binnen geroteerd zijn (in rust) en die in verhouding een betere korte kop hebben hangt de bulk van de massa in rust aan de binnenkan. Bij mensen waarbij de bovenarmen naar buiten geroteerd zijn en die in verhouding een betere lange kop hebben (piek) lijkt de biceps in rust "breder"

Wat rotatie betreft, laat je armen naar beneden hangen en kijk naar de positie van je handen. Als je handpalmen naar binnen/achter wijzen dan zijn je bovenarmen naar binnen geroteerd. Wijzen je handpalmen naar binnen/voor dan zijn je bovenarmen naar buiten geroteerd. Bij mensen met naar binnnen geroteerde armen wijzen de ellebogen ook meestal wat naar buiten waardoor beschuldigingen van ILS vaak voor de hand liggen (wat loop je breed)
                        Sorry ik voel me beetje noob nu, maar snap je binnen/achter en binnen/voor niet helemaal. Is het fysisch mogelijk dat je handpalmen naar voren wijzen? Dat voelt namelijk nogal raar bij mij maar dat zal wel aan mijn bouw liggen.
                        Mijn handpalmen zitten schuin naar mijn lichaam toe gedraaid. dus niet de palm naar mijn lichaam maar een kwart meer gedraaid van mijn lichaam af.

Comment

Denk dat je een beetje te extreem zit te denken, kijk gewoon als je armen hangen hoe je handen staan, wijzen je palmen recht naar je benen of wijzen ze een beetje naar achter of voor.

Comment

schuin naar mn benen toe

Comment

Klotejong
                              Zou geforceerd constant je handen de andere kant op draaien werken haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X