hoe kan het dat je bij ontspannen armen bij sommige mensen niets ziet. en als ze dan de arm flexen dat je dan in 1x een dikke arm hebt. en er zijn ook mensen waarbij je zien dat ze ontspannen bij even groot als aangespannen zijn. waar heeft dit mee te maken ik zag een x op een filmpje dat het komt door de keuze oefening dat je bicep en tricep bi 2 en tri 3. punten heeft en dat je bij de biceps hammer curls en wrist curls moet doen om ze ontspannen dik te hebbe. ik snap er helemaal niets van... kan iemand mij dit uit leggen?
De vraag van vandaag
Collapse
X
-
Originally posted by pietdepieter View Postwat heeft een vetpercentage te maken met ontspannen dunne armen en aanspannen dikke armen dan met ontspannen dikke armen ontspannen niet veel verschil... ik had gehoord dat het met de punten te maken heeft waar mee je de arm raakt.. kan dit kloppen?'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Wat je omschrijft heeft te maken met de rotatie van de bovenarm in rust en de verhouding korte/lange kop.
Bij mensen waarbij van nature de bovenarmen naar binnen geroteerd zijn (in rust) en die in verhouding een betere korte kop hebben hangt de bulk van de massa in rust aan de binnenkan. Bij mensen waarbij de bovenarmen naar buiten geroteerd zijn en die in verhouding een betere lange kop hebben (piek) lijkt de biceps in rust "breder"
Wat rotatie betreft, laat je armen naar beneden hangen en kijk naar de positie van je handen. Als je handpalmen naar binnen/achter wijzen dan zijn je bovenarmen naar binnen geroteerd. Wijzen je handpalmen naar binnen/voor dan zijn je bovenarmen naar buiten geroteerd. Bij mensen met naar binnnen geroteerde armen wijzen de ellebogen ook meestal wat naar buiten waardoor beschuldigingen van ILS vaak voor de hand liggen (wat loop je breed)Last edited by 3XL; 26-11-2013, 19:00.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
De mijne ook plus dat m'n korte kop beter ontwikkeld is waardoor als ik gewoon met m'n armen naar beneden staat alle massa aan de binnenkant valt en er weing te zien isAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostWat je omschrijft heeft te maken met de rotatie van de bovenarm in rust en de verhouding korte/lange kop.
Bij mensen waarbij van nature de bovenarmen naar binnen geroteerd zijn (in rust) en die in verhouding een betere korte kop hebben hangt de bulk van de massa in rust aan de binnenkan. Bij mensen waarbij de bovenarmen naar buiten geroteerd zijn en die in verhouding een betere lange kop hebben (piek) lijkt de biceps in rust "breder"
Wat rotatie betreft, laat je armen naar beneden hangen en kijk naar de positie van je handen. Als je handpalmen naar binnen/achter wijzen dan zijn je bovenarmen naar binnen geroteerd. Wijzen je handpalmen naar binnen/voor dan zijn je bovenarmen naar buiten geroteerd. Bij mensen met naar binnnen geroteerde armen wijzen de ellebogen ook meestal wat naar buiten waardoor beschuldigingen van ILS vaak voor de hand liggen (wat loop je breed)
Mijn handpalmen zitten schuin naar mijn lichaam toe gedraaid. dus niet de palm naar mijn lichaam maar een kwart meer gedraaid van mijn lichaam af.
Comment
-
Denk dat je een beetje te extreem zit te denken, kijk gewoon als je armen hangen hoe je handen staan, wijzen je palmen recht naar je benen of wijzen ze een beetje naar achter of voor.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment