Schema Discipline

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb een trainingsschema en voedingsschema. Allebei 100% accuraat week in week uit. Waarom?

1. Mijn schema past perfect bij mijn leven
    2. Me trainingsschema zorgt ervoor dat ik niet teveel ga luisteren naar mijn lichaam, dus bijv als ik een lange dag school heb. Ik ga settlen voor minder en dit goed probeer te praten.
    3. Ik heb niet al teveel geld, betaal alles zelf. Dus 1 voedingsschema met goedkope producten, werkt goed voor mij. Anders was het wellicht iets gevarieerder.

Maar goed ik heb geen leven volgens nocerino.

Comment

Talahl is levelooosss nanananana! lekker boeie joh

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Ik heb een trainingsschema en voedingsschema. Allebei 100% accuraat week in week uit. Waarom?

2. Me trainingsschema zorgt ervoor dat ik niet teveel ga luisteren naar mijn lichaam, dus bijv als ik een lange dag school heb. Ik ga settlen voor minder en dit goed probeer te praten.
        3. Ik heb niet al teveel geld, betaal alles zelf. Dus 1 voedingsschema met goedkope producten, werkt goed voor mij. Anders was het wellicht iets gevarieerder.

Je hebt n schema wat bij je leven past, alleen heb je geen leven whaaaaahahahaha lol.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post

haha like u care, je hebt wel een dikke rug maat

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
            Je hebt n schema wat bij je leven past, alleen heb je geen leven whaaaaahahahaha lol.

ahah scherp! Zo zie je maar weer hoe goed het bij mijn non-leventje past.
            Originally posted by quibus View Post
            haha like u care, je hebt wel een dikke rug maat
            Exactly, doen wat goed bij je past! Past het niet in het perfecte sociale wereld waar iedereen in leeft? Dan ben ik nog steeds tevreden.

Comment

ach man de rest van de wereld, ik neuk hun allemaal de moeder..

Comment

Ook al heeft Nocerino mij gisteren zeer kwetsend een anabolenslet genoemd,ik snap zijn punt nu wel.
                Waarschijnlijk overdrijft hij wel wat met zijn junkfoodpatroon,maar als je met 'lang leve de lol'zijn figuur kan hebben/houden,is het niet verkeerd,je bent maar 1 keer jong.

Als je daarentegen helemaal voor de sport gaat en alles ervoor opzij zet,heb ik zeker ook respect voor.
                Maar de lijn tussen 'dedication' en 'obsession' is maar dun en iedereen bepaalt zelf waar die lijn ligt.
                Je moet wel oppassen dat je niet te a-sociaal wordt,als je bv niet naar een verjaardag kan omdat je de dag erna moet trainen,kan te ver gaan voor familie/vrienden/relatie.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Ook al heeft Nocerino mij gisteren zeer kwetsend een anabolenslet genoemd,ik snap zijn punt nu wel.
                  Waarschijnlijk overdrijft hij wel wat met zijn junkfoodpatroon,maar als je met 'lang leve de lol'zijn figuur kan hebben/houden,is het niet verkeerd,je bent maar 1 keer jong.

Als je daarentegen helemaal voor de sport gaat en alles ervoor opzij zet,heb ik zeker ook respect voor.
                  Maar de lijn tussen 'dedication' en 'obsession' is maar dun en iedereen bepaalt zelf waar die lijn ligt.
                  Je moet wel oppassen dat je niet te a-sociaal wordt,als je bv niet naar een verjaardag kan omdat je de dag erna moet trainen,kan te ver gaan voor familie/vrienden/relatie.

Probleem is vaak dat de jongens die er zogezegd 100% voor gaan eruit zien alsof ze er 50 % voor gaan :P
                  Lopen er bij ons ook een paar rond die niks aan willen nemen van de eigenaar ( voormalig sterkste man deelnemer en bb er ) omdat ze alles wel weten en zo n super progressie maken... en datt dan ook nog zonder AAS waar een ander dat allang nodig heeft... BLA BLA BLAAA

Heb nog nooit voedingsschema gehad.. zal m ook nooit krijgen

Trainingsschema wel maar niet met alle oefeningen vast

Train voor mn lol, heb nog meer hobby's en leef nergens voor :P resultaten zijn over t algemeen goed dus ga lekker zo verder

Comment

Hanteer geen vast voedingsschema. Ik weet altijd ongeveer wat ik per dag moet eten op zowel rust als trainingsdagen. De ene keer zit ik er wat boven en de andere keer door drukte er wat onder. Trainingsschema heb ik wel alleen daar wil ik wel is van afwijken, alleen er zijn een aantal oefeningen die week in week uit terug komen. Aangezien dit de oefening zijn die voor mij het best werken.
                    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by rainman View Post

En dan heb je het nog niet gehad over al die mensen die boos op hem zijn van jaloezie, omdat hij er zo sportief uit ziet terwijl hij dagelijks bergen junkfood eet. Fuaaaark! Dat dere iifym! Yolo!!!
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Ik volg een trainingsschema waar ik zelfs de gewichten in vul die ik tijdens de training gehanteerd heb, aan de hand daarvan zie ik of ik de volgende training op hetzelfde gewicht moet blijven of moet verhogen. Op deze manier kan ik goed bijhouden of ik voortgang maak en waar niet. Dit werkt voor mij prettig, omdat als ik het op gevoel ga doen sneller te licht pak, zeker na een lange werkdag.

Ook heb een voedingsschema, voor zowel trainingsdagen als rustdagen, ik merk dat ik me hier op werkdagen goed aan kan houden (kantoorbaan met genoeg ruimte om tijdens het werk te eten). In het weekend merk ik dat ik mij vaak moeilijk aan mn voedingsschema kan houden, ik wil daarom op korte termijn een apart voedingsschema maken voor de weekenden.
                        Overigens ga ik voor het avondeten voor wat de pot schaft, vriendin kookt vaak.

Heb gemerkt dat het afslaan van gebak wanneer er iets te vieren is nog wel eens een teleurstellende blik wil opleveren. Dus maak ik voor de dierbaren (directe familie) een uitzondering.

Comment

[QUOTE=Domensino;1171609

Heb gemerkt dat het afslaan van gebak wanneer er iets te vieren is nog wel eens een teleurstellende blik wil opleveren. Dus maak ik voor de dierbaren (directe familie) een uitzondering.[/QUOTE]

Daar heb ik dus lak aan!
                          Draagt gebak eten dan bij aan de gezelligheid?Ze mogen blij zijn dat ik kom.
                          Ik drink al 8 jaar geen druppel alcohol meer,ik moet me nog steeds verontschuldigen op een feestje lijkt het wel.

Dat is zogenaamd ongezellig als ik niks drink,maar degene die dat zeggen zijn vaak degene die zich meerdere malen per week vol gieten.
                          En de personen die aan blijven dringen met gebak,zijn vaak degene met wat overgewicht.
                          Last edited by rain; 28-11-2013, 15:05.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik heb echt kak aan wat een ander vind..daarom heb ik ook maar 2 vrienden...een ervan is me vrouw

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Ik heb echt kak aan wat een ander vind..daarom heb ik ook maar 2 vrienden...een ervan is me vrouw
                              Toch leuk dat je mij even noemt Q!
                              Gebakje?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Mooi schijt aan hebben zeker?
                                9 van de 10 keren dat iemand dat tegen je zegt, is het zelf n drilpudding. En aangezien ik niet zo'n lijf wil eet ik wel wat ik zelf uitkies.
                                Over alcohol hoeven ze helemaal niet te zeiken, ik heb 8 jaar gedeeld met n tering alcoholiste. Dus ik weet wat het met je doet.
                                Het is en blijft mijn lijf, waar ik me de pleuris voor hebt gewerkt en gezwoegd, dus houden ze hun kutopmerkingen maar lekker bij zich. Zo niet, ben ik er voor het laatst geweest, want dan zijn het geen echte vrienden.

Vrienden accepteren je zoals je bent, dat doe ik bij hun ook..
                                Ik ga ook niet zitten zeiken over hun abnormale eet en drinkgewoontes, dat moeten ze helemaal zelf weten en daar zijn ze mij ook niet minder om.
                                Maar bij mij komt het er niet in. Punt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X