Begrijp je punt wel dexie... maar goed leeftijd om te beginnen heeft toch een grotere factor!
Lever schade AAS
Collapse
X
-
Originally posted by michael- View PostJe hebt gelijk. Maar effe serieus, het zijn obsessieve gedachten over anabolen. Dat heb ik vaker met dingen. Nu kan ik alleen nog maar daar aan denken. Ik droom er zelfs de hele nacht over..? Maar ik weet zeker dat ik nog 2 jaar ga wachten, dan ben ik 21.
Ik weet precies wat je bedoeld, ik heb er ook ruim 2 jaar over nagedacht.
En jij klinkt een beetje zoals ik zelf ben; als je iets wilt, dan doe je het, en als je het doet dan ga je het goed doen ook. (vaak en zwaar kuren?)
Heb het er met mijn ouders en vriendin over gehad; die zeiden natuurlijk "het is jou lijf, maar ik heb liever niet dat je het doet".
Ik ben nu 23 en ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik ben persoonlijk ook van mening dat je er niet aan moet beginnen tot je jou plafond hebt bereik (als je gewoon ECHT niet meer vooruit gaat en alles al geprobeerd hebt)
Je fisieke piek ligt op je 26ste (correct me if I'm wrong)
Wacht nog even lekker. Ga eerst 5 jaar hard trainen, dan pak je ook die 20kgs die je in de toekomst hoopt te hebben.
In fitness gaan de woorden SNEL en RESULTAAT niet samen...:: 1.82M :: 84 KG ::
BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180
Comment
-
Originally posted by Pellegrino90 View PostIk weet precies wat je bedoeld, ik heb er ook ruim 2 jaar over nagedacht.
En jij klinkt een beetje zoals ik zelf ben; als je iets wilt, dan doe je het, en als je het doet dan ga je het goed doen ook. (vaak en zwaar kuren?)
Heb het er met mijn ouders en vriendin over gehad; die zeiden natuurlijk "het is jou lijf, maar ik heb liever niet dat je het doet".
Ik ben nu 23 en ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik ben persoonlijk ook van mening dat je er niet aan moet beginnen tot je jou plafond hebt bereik (als je gewoon ECHT niet meer vooruit gaat en alles al geprobeerd hebt)
Je fisieke piek ligt op je 26ste (correct me if I'm wrong)
Wacht nog even lekker. Ga eerst 5 jaar hard trainen, dan pak je ook die 20kgs die je in de toekomst hoopt te hebben.
In fitness gaan de woorden SNEL en RESULTAAT niet samen...
Maar ik ben een eigewijze dude, ik ga het op me 21ste doen, mits ik voldoende kennis heb opgedaan. Ik wil het ook gewoon ervaren. Ben niet van plan om zwaar en vaak te kuren..
Comment
-
Originally posted by michael- View PostYoure right dude. Haha als ik het me ouders zou vertellen zouden ze zwaar gaan flippen
Maar ik ben een eigewijze dude, ik ga het op me 21ste doen, mits ik voldoende kennis heb opgedaan. Ik wil het ook gewoon ervaren. Ben niet van plan om zwaar en vaak te kuren..
nou je bent eigenwijs en je wilt dingen ervaren en dus nieuwsgierig.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-