Lever schade AAS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Begrijp je punt wel dexie... maar goed leeftijd om te beginnen heeft toch een grotere factor!
    Een dag niet getraind...

Comment

Helemaal mee eens Dave.
      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by michael- View Post
        Je hebt gelijk. Maar effe serieus, het zijn obsessieve gedachten over anabolen. Dat heb ik vaker met dingen. Nu kan ik alleen nog maar daar aan denken. Ik droom er zelfs de hele nacht over..? Maar ik weet zeker dat ik nog 2 jaar ga wachten, dan ben ik 21.

Ik weet precies wat je bedoeld, ik heb er ook ruim 2 jaar over nagedacht.
        En jij klinkt een beetje zoals ik zelf ben; als je iets wilt, dan doe je het, en als je het doet dan ga je het goed doen ook. (vaak en zwaar kuren?)
        Heb het er met mijn ouders en vriendin over gehad; die zeiden natuurlijk "het is jou lijf, maar ik heb liever niet dat je het doet".

Ik ben nu 23 en ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik ben persoonlijk ook van mening dat je er niet aan moet beginnen tot je jou plafond hebt bereik (als je gewoon ECHT niet meer vooruit gaat en alles al geprobeerd hebt)

Je fisieke piek ligt op je 26ste (correct me if I'm wrong)
        Wacht nog even lekker. Ga eerst 5 jaar hard trainen, dan pak je ook die 20kgs die je in de toekomst hoopt te hebben.
        In fitness gaan de woorden SNEL en RESULTAAT niet samen...
        :: 1.82M :: 84 KG ::
        BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Originally posted by frankey View Post
          Begrijp je punt wel dexie... maar goed leeftijd om te beginnen heeft toch een grotere factor!
          Beiden is gewoon enorm belangrijk, geen discussie over mogelijk. hehe

Comment

Originally posted by Pellegrino90 View Post
            Ik weet precies wat je bedoeld, ik heb er ook ruim 2 jaar over nagedacht.
            En jij klinkt een beetje zoals ik zelf ben; als je iets wilt, dan doe je het, en als je het doet dan ga je het goed doen ook. (vaak en zwaar kuren?)
            Heb het er met mijn ouders en vriendin over gehad; die zeiden natuurlijk "het is jou lijf, maar ik heb liever niet dat je het doet".

Ik ben nu 23 en ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik ben persoonlijk ook van mening dat je er niet aan moet beginnen tot je jou plafond hebt bereik (als je gewoon ECHT niet meer vooruit gaat en alles al geprobeerd hebt)

Je fisieke piek ligt op je 26ste (correct me if I'm wrong)
            Wacht nog even lekker. Ga eerst 5 jaar hard trainen, dan pak je ook die 20kgs die je in de toekomst hoopt te hebben.
            In fitness gaan de woorden SNEL en RESULTAAT niet samen...
            Youre right dude. Haha als ik het me ouders zou vertellen zouden ze zwaar gaan flippen
            Maar ik ben een eigewijze dude, ik ga het op me 21ste doen, mits ik voldoende kennis heb opgedaan. Ik wil het ook gewoon ervaren. Ben niet van plan om zwaar en vaak te kuren..

Comment

Originally posted by michael- View Post
              Youre right dude. Haha als ik het me ouders zou vertellen zouden ze zwaar gaan flippen
              Maar ik ben een eigewijze dude, ik ga het op me 21ste doen, mits ik voldoende kennis heb opgedaan. Ik wil het ook gewoon ervaren. Ben niet van plan om zwaar en vaak te kuren..
              Uit deze post kan ik een beeld schetsen dat je het waarschijnlijk wel wat vaker gaat doen. En dan vraag je waarschijnlijk waarom?

nou je bent eigenwijs en je wilt dingen ervaren en dus nieuwsgierig.
              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X