Ik vroeg me af hoe jullie jezelf eigenlijk blijven motiveren. Ik heb de laatste paar weken echt alleen maar een weekje mooie strakke doelen die ik behaal die voornamelijk betrekking hebben tot voeding.. Maar dan gaat het de week er op bijna altijd helemaal fout, alsof ik mezelf saboteer.. Ook is het zo dat ik het voornamelijk voor vrouwelijke aandacht doe en zodra het goed gaat opdat gebied, mijn motivatie weer wegzakt.
Ik denk gewoon dat ik mijn prioriteiten met betrekking tot motivatie op orde moet stellen, heb zon 3maanden strak getraind + gegeten en dat heeft een ongelofelijk verschil achter gelaten maar als ik er zo aan terug denk heb ik eigenlijk geen idee hoe ik het heb volgehouden.
Dus wat is jullie motivatie en hoe houden jullie die up? Enige tips of handige gebruiken? Let me know!
Ik denk gewoon dat ik mijn prioriteiten met betrekking tot motivatie op orde moet stellen, heb zon 3maanden strak getraind + gegeten en dat heeft een ongelofelijk verschil achter gelaten maar als ik er zo aan terug denk heb ik eigenlijk geen idee hoe ik het heb volgehouden.
Dus wat is jullie motivatie en hoe houden jullie die up? Enige tips of handige gebruiken? Let me know!
Comment