Wat is jullie motivatie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is jullie motivatie?

Ik vroeg me af hoe jullie jezelf eigenlijk blijven motiveren. Ik heb de laatste paar weken echt alleen maar een weekje mooie strakke doelen die ik behaal die voornamelijk betrekking hebben tot voeding.. Maar dan gaat het de week er op bijna altijd helemaal fout, alsof ik mezelf saboteer.. Ook is het zo dat ik het voornamelijk voor vrouwelijke aandacht doe en zodra het goed gaat opdat gebied, mijn motivatie weer wegzakt.
    Ik denk gewoon dat ik mijn prioriteiten met betrekking tot motivatie op orde moet stellen, heb zon 3maanden strak getraind + gegeten en dat heeft een ongelofelijk verschil achter gelaten maar als ik er zo aan terug denk heb ik eigenlijk geen idee hoe ik het heb volgehouden.

Dus wat is jullie motivatie en hoe houden jullie die up? Enige tips of handige gebruiken? Let me know!

Voor vrouwelijk aandacht? Ben je zo onzeker over jezelf dan?
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Ik krijg een kick als ik een pr zet. Breed zijn is ook wel leuk, mensen lijken dan meer ontzag voor je te hebben.
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Met alle respect maar als je het voor de vrouwelijke aandacht doet kan je imo beter stoppen...
        Bij mij is het gewoon routine geworden, een gewoonte...
        Na mijn werk ga ik gewoon trainen en heb daar eigenlijk weinig motivatie voor nodig, je gaat gewoon

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
          Voor vrouwelijk aandacht? Ben je zo onzeker over jezelf dan?
          Nu verre van, voordat ik serieus trainde eijgenlijk wel ja. Maar ik zie echt het verschil tussen hoe meiden met je omgaan als je 110 op 30% zit en wanneer je 93 op 18% zit wat ook nog fat as fuck is. Mijn beredenering is hier dus eigenlijk shredded=more girls.

Nogmaals ik begin in te zien dat dit een best slechte motivatie is, maar ik zou denk ik niet zoveel moeite doen als het geen verschil zou uitmaken bij vrouwen.

Comment

Originally posted by Gus View Post
            Ik krijg een kick als ik een pr zet.
            Dit.
            Het lekkerst is als je door je boost diezelfde training nog een PR zet op een andere oefening.

Overal het algemeen, het gevoel NA de training, de uitputting en de pomp. Spierpijn de volgende dag... daar geniet ik van.
            Dat je daar nou toevallig een mooi lijf bij krijgt is allemaal leuk mee genomen
            :: 1.82M :: 84 KG ::
            BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

ik wil nocerino worden
              Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Om even antwoord te geven op je vraag. Het leert mij te plannen, het geeft mij discipline, het geeft mij meer zelfvertrouwen in zijn totaal, het heeft een positieve werking op mijn algehele gezondheid, het geeft mij ontspanning, en het geeft mij een kick omdat het grensverleggend is.

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                  Met alle respect maar als je het voor de vrouwelijke aandacht doet kan je imo beter stoppen...
                  Na mijn werk ga ik gewoon trainen en heb daar eigenlijk weinig motivatie voor nodig, je gaat gewoon
                  Trainen doe ik met plezier.. Ik heb me misschien niet duidelijk genoeg gemaakt, ik heb echt moeite om minder te eten voor dat. Ik denk dat er weinig mensen zijn die met tegen zin trainen anders was ik er denk ik allang mee gestopt ja.

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                    Kun je onderbouwen waarom hij in jouw ogen beter moet stoppen als het om de vrouwelijke aandacht ??

Comment

Originally posted by JimmyFloyd View Post
                      Kun je onderbouwen waarom hij in jouw ogen beter moet stoppen als het om de vrouwelijke aandacht ??
                      Is wat overdreven natuurlijk, maar het trainen voor de vrouwen wordt vaak geassocieerd met de beachboys.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                        Is wat overdreven natuurlijk, maar het trainen voor de vrouwen wordt vaak geassocieerd met de beachboys.
                        Want iedereen wilt een strongman worden, dat kan toch gewoon normaal een doel zijn
                        Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Originally posted by haci View Post
                          Want iedereen wilt een strongman worden, dat kan toch gewoon normaal een doel zijn
                          Wat jij wil.

Comment

Het is op zich ook best grappig dat als ik zeg dat ik lift voor looks/meiden niemand in de gym mij raar aankijkt maar wanneer iemand dit roept op een forum je vaak reacties krijgt als ; Dan kun je beter stoppen.

Comment

Niet zo gek aangezien het grootste gedeelte in de gym het ook voor de meiden doet.

Originally posted by Fearion View Post
                              Het is op zich ook best grappig dat als ik zeg dat ik lift voor looks/meiden niemand in de gym mij raar aankijkt maar wanneer iemand dit roept op een forum je vaak reacties krijgt als ; Dan kun je beter stoppen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X