Wat is jullie motivatie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pietdepieter View Post
    om de brede man uit te hangen
    faggot
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
      faggot
      haha
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

om de brede man uit te hangen
        Haha mijn vermoedens worden bevestigd
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

haha ik drink niet bij het uit gaan ;p
          dus dat valt wel mee hoor

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
            wow wat een goede motivatie. Zeker ook het typje om bij uitgaan super stoer te doen met zijn 'geweldige' lichaam?
            :''))))). Dat doe ik ook, deadsrs .
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              :''))))). Dat doe ik ook, deadsrs .
              Ja maar jij bent anders.
              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

eeldesports dus jij wilt zeggen dat je niet o.a voor de looks traint?
                Ik train omdat ik het leuk vind en ik hou van het resultaat het straalt wat meer uit...
                maar je maakt me niet wijs dat je gewoon zou gaan trainen zonder resultaat te behalen
                waar of niet waar?

Comment

Ik ben twee jaar geleden begonnen met trainen, in de garage, omdat ik sterker wou zijn dan mijn broer, en ik jaren lang gepest ben (groep 4 tot klas 3 ongeveer)
                  Eigenlijks meteen daarna ook lid geworden van BN en begonnen met lezen. Ik werd door iedereen in mijn nabije omgeving (op vrienden na) belachelijk gemaakt om mijn voeding. Ondanks dat toch doorgezet. Ik begon met groeien, 10 kg in een jaar, in mijn eigen kleine homegym. Toen op kamers gegaan, en verder gegaan in een sportschool. Inmiddels 21 kg zwaarder.

Nu vragen mensen mij hoe ik dit gedaan heb en hebben ontzag, wie iets wil zal iets bereiken!!
                  Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                  People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                  BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

en nu lach je ze allemaal uit

Comment

eeldesports dus jij wilt zeggen dat je niet o.a voor de looks traint?
                      Ik train omdat ik het leuk vind en ik hou van het resultaat het straalt wat meer uit...
                      maar je maakt me niet wijs dat je gewoon zou gaan trainen zonder resultaat te behalen
                      waar of niet waar?
                      Dat is niet het punt waar ik op doel, ik doel meer op de houding van jou in het algemeen op dit forum. Hoe jij sommige dingen brengt dan heb ik daar mijn bedenkingen bij.

'om de kast uit te hangen' komop zeg dan vraag je om kut reacties snap je dat zelf nou niet? Verwoord het eens normaal zoals iedereen in dit topic doet.

En nee ik train niet om de kast uit te hangen, ik train om te werken naar een doel en uiteraard is het leuk dat het vrouwelijk schoon het vaak aantrekkelijk vind en dit bevorderd ook zeker mijn motivatie!
                      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Zijn in de geschiedenis al meerder topics over geweest maar is long time ago.
                        Nog steeds train ik omdat ik het leuk vind en een levenstijl is.
                        Al trainde ik in het begin voor de looks en omdat ik een wandelendetak was.
                        Nu nog steeds niet breed genoeg maar doe het niet meer voor de looks.
                        Voel mij er lekker bij en wil altijd iedereen alles leren over de sport, helaas valt deze motivatie weg als je 1uur een gesprek en training gedaan hebt met iemand en je ze lager op een abductor of adductor ziet zitten.
                        Gelukkig komen er ook mensen die wel luisteren en om die reden help ik nog steeds graag mensen wat mij ook weer motiveert.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

it's a way of living - ik heb nog nooit getraind voor geen enkele vrouw - puur voor mezelf en omdat ik van deze sport hou

Comment

big o dat zeg j misschien wel maar van binnen vind je de vrouwlijke aandacht ook prettig ?

Comment

Toch kan je beter wel stoppen als je het doet voor aandacht van vrouwen....... op den duur zal je merken dat de aandacht minder en minder wordt. En zal je vaker en vaker horen dat je te groot bent.....
                              Een deel van de vrouwen vindt een beetje fitness fysiek wel mooi, maar evenzoveel vinden gespierd helemaal niks.

Mijn motivatie was vanaf het begin om alleen maar erg groot en erg sterk te worden. Van het formaat waar iedereen voor opzij gaat moest ik worden. Uiteindelijk gaan de vrouwen dus ook opzij......
                              Nu is de motivatie om een knap fysiek te houden en nog wat wedstrijden te pakken en daar knap te scoren.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Maar wie ben jij dan om daar.wat over te zeggen. Als het die gozer naar de sportschool laat gaan is het toch geen.probleem? Ik train omdat ik graag narcist.wil blijven .
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X