Creatine Ethyl Esther (te koop)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine Ethyl Esther (te koop)

onlangs heb ik een weekje geleden een potje creatine caps in huis gehaald...
    helaas krijg ik ze gwn niet door me strot heen! wie kan ik hier mee blij maken voor 20eutjes mag je het hebben. (winkelprijs: 40 euro)
    Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
    Titel/Record: Master Bumper 2013...

kan je het niet gewoon oplossen in een glas water en dan opdrinken?

Comment

40euro aankoopprijs ? zitten er goudschilfertjes in ofzo
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by mascotte View Post
        40euro aankoopprijs ? zitten er goudschilfertjes in ofzo

Haha inderdaad. Is ook wel handig om het merk erbij te vermelden gezien de prijs.
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by OuweDooz View Post
          onlangs heb ik een weekje geleden een potje creatine caps in huis gehaald...
          helaas krijg ik ze gwn niet door me strot heen! wie kan ik hier mee blij maken voor 20eutjes mag je het hebben. (winkelprijs: 40 euro)
          Je kunt tegenwoordig een pot creatine kopen voor minder dan 10 Euro. Waarom heb jij zoveel uitgegeven?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

@Inferno omdat ik een kutkop ben die dacht dat het wil chill zou zijn om pillen te slikken.
            Merk: precision engeneered

Heb nu voor 12 euro poeder gehaald van bodylab huismerk bevalt me stukke beter.

Comment

Originally posted by OuweDooz View Post
              @Inferno omdat ik een kutkop ben die dacht dat het wil chill zou zijn om pillen te slikken.
              Merk: precision engeneered

Heb nu voor 12 euro poeder gehaald van bodylab huismerk bevalt me stukke beter.
              In de zin van: niet het (voor sommige mensen) vervelende van pillen slikken
              of in de zin van: ik voel nu wel resultaat van de creatine terwijl ik dat bij de pillen niet had, dat lijkt me namelijk nog niet echt mogelijk namelijk. Maar wie weet

Comment

CEE is CEE in welke vorm dan ook, alleen zijn de caps duurder.
                Men zegt (niet ik) dat de CEE beter word opgenomen en sneller word omgezet naar creatinine.
                Dan zegt men ook dat deze is veresterd, wat de opname moet verbeteren.. (hmm?)
                CMH is minder smerig en werkt vogens mij net zo goed, en veeeeel voordeliger in het gebruik.

Comment

Lees me eerste post dan ook...
                  Krijg ze niet door me strot heen kerel.
                  Die poeder bevalt me dus beter in de zin van mixen met de whey shake en huppa. Gebruikersgemak...
                  Snappie?

Comment

Lees jij dan ook wat er word gepost?
                    Je had gewoon die capsules kunnen openen en zo kunnen gebruiken.... Dat staat er ook namelijk.

Comment

Jongens ik ga er van uit dat jullie wel begrijpen dat ik alles al geprobeerd had om het alsnog naar binnen te krijgen heb ze doormidden gesneden, proberen op te lossen enz. Zijn overigens pillen geen caps mijn fout.

Comment

Het was idd n stuk duidelijker geweest als je direct had vermeld dat het ipv de capsules (die je schreef) het tabletten betrof...
                        Ach wat maakt het uit, het is nu begrijpelijk dat je die harde tabs niet weggeslikt krijgt.

Comment

Als zetpil schijnt het ook beter worden opgenomen...
                          Hard work, beats talent.

Comment

Ik denk dat andere mensen het hoogstwaarschijnlijk ook fijner vinden om een creatine in poedervorm te verwerken in een drankje, IPV die dikke pillen te slikken? En waarom zou iemand jou 20 euro betalen voor creatine, als hij een hele pot (notabene in poedervorm, wat fijner is) voor nog geen 10 euro heeft?
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Creatine is niet oplosbaar (zover ik weet)
                              Ik denk niet dat je ze verkocht krijgt dus ik zou ze in een theedoek doen allemaal en met een deegroller alles fijnmalen tot poeder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X