Verdrietig

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verdrietig

Het is weer zover ik ben overtraint. Normaal help een weekje stoppen wel, dan voel ik me weer helemaal 100. Maar ik ben hele dag moe, verminderde eetlust, krijg m moeilijk omhoog, ga zo maar door.

Ik heb het gevoel dat het aan me manier van trainen ligt. Mijn workout bestaat uit gm: 14 sets - 8/13 reps, ik train nooit langer dan 50 minuten. Nou lees ik dat langdurig trainen met een ''high volume'' kan leiden tot overtraining. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar schijnbaar wel voor mij. Gister heb ik een nog een tekst gepost waarin het uitgelegd wordt.

Aan mn voeding ligt het echt niet ik vreet als een beest en macro's zijn precies goed.

Kan iemand please helpen met het veranderen van me trainingschema???

Drop je voedingsschema dan eens

Comment

Je zou bijna geloofwaardig over komen met 154, maar helaas.
      Postcount +1

Comment

Originally posted by michael- View Post
        Het is weer zover ik ben overtraint. Normaal help een weekje stoppen wel, dan voel ik me weer helemaal 100. Maar ik ben hele dag moe, verminderde eetlust, krijg m moeilijk omhoog, ga zo maar door.

Ik heb het gevoel dat het aan me manier van trainen ligt. Mijn workout bestaat uit gm: 14 sets - 8/13 reps, ik train nooit langer dan 50 minuten. Nou lees ik dat langdurig trainen met een ''high volume'' kan leiden tot overtraining. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar schijnbaar wel voor mij. Gister heb ik een nog een tekst gepost waarin het uitgelegd wordt.

Aan mn voeding ligt het echt niet ik vreet als een beest en macro's zijn precies goed.

Kan iemand please helpen met het veranderen van me trainingschema???
        gast net ook al zulke bs gelezen, als jij na 50 minuten overtrained ben dan ben je of een fucking visstick of je voeding is KUTdus post nou je voeding eens want ik weet 100% zeker dat dat naadje is.

Comment

Volume verlagen (oftewel minder sets per training doen), meer kcal gaan eten, meer gaan slapen.

Post je bevindingen over 3-4 weken weer, hoewel ik denk dat jij vooral gewoon meer moet gaan eten. Als jij van 14 sets per training al overtraind raakt dan ligt het aan je kcal inname en/of slaapritme.

Tot dan.
          "Straight outta gym"

Comment

Wel leuk, ik verheug me iedere avond weer op dat nieuwe topic van Michael
            Ernstig noh!

Comment

Kom nou, beste mensen. Hij heeft al een paar keer laten weten dat zijn voeding perfect is afgestemd op zijn behoeftes. Dus daar kan het echt niet aan liggen. Geloof hem nou maar.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Gewoon stoppen en samen met pietertje gaan schaken.

Niet te doen dit,...

Zonde van de tijd die mensen erin gaan stoppen om hier serieus op te reageren.
                Die tijd krijg je nooit van je leven meer terug.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Het is weer zover ik ben overtraint.
                  Doe normaal.
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Kan geen excel uploaden maar zal het even over typen..

Comment

Kan geen excel uploaden maar zal het even over typen..
                      hé dat zei je een paar dagen geleden ook al XD
                      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

wilde het net zeggen, maar ik snap het wel hij wil het perfecte schema niet delen

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          wilde het net zeggen, maar ik snap het wel hij wil het perfecte schema niet delen
                          zal heel veel geld waard zijn, het is zo goed dat je gelijk overtraind raakt als je niet oppast.
                          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Idd. Straks nemen wij het over en worden we allemaal Jay Cutler.
                            Ik doe een gok

Comment

Lekker naar de hoeren gaan, die plezieren je wel.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X