Verdrietig

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Dat kan uiteraard niet kloppen. Het lijkt mij bijvoorbeeld sterk dat er slechts 45 gram koolhydraten zitten in al dat brood.
    zij procenten

Comment

Originally posted by michael- View Post
      Zijn er nog serieuze mensen die me advies kunnen geven?
      Nee iedereen is hier grappen aan het maken, dit is toch een trollforum?
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Zijn er nog serieuze mensen die me advies kunnen geven?
        Ja, bloedonderzoek... Simple as that

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
          Ja, bloedonderzoek... Simple as that
          Al gedaan, niks raars te zien.

Comment

zij procenten
            Dat is niet zo boeiend. Wat zijn de hoeveelheden in grammen?
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Al gedaan, niks raars te zien.

Ik zou stoppen met trainen en van internet afblijven ivm dat uit de computer onzichtbare stralen komen en die tasten in je spier het weefsel aan waardoor je sneller overtraind raakt. Dus eerst maar even een tijdje bijkomen door niet te trainen en niet op internet/computer zitten!
              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Dat is niet zo boeiend. Wat zijn de hoeveelheden in grammen?
                e 230 - k 400 - v 110

Comment

Dat komt uit op:
                  e 26%
                  k 46%
                  v 28%

Comment

Originally posted by NickP View Post
                    Dat komt uit op:
                    e 26%
                    k 46%
                    v 28%
                    heel scherp

Comment

Hoe weet je dat je overtraint bent? Het kan ook een geestelijk probleem zijn ipv een lichamelijk probleem. Daarnaast, train je op een trainingsdag één spiergroep of meerdere?

Comment

Heey boys
                        Wat is de bedoeling van dit forum elkaar helpen toch en ervaring en informatie delen? Dit gaat nergens over ik heb nog geen serieus antwoord gezien?

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                          Heey boys
                          Wat is de bedoeling van dit forum elkaar helpen toch en ervaring en informatie delen? Dit gaat nergens over ik heb nog geen serieus antwoord gezien?
                          Dan moet je beter lezen. Deze man staat qua aangeboden hulp in de top 3 , net onder arturiano en neto61
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Je hebt het over overtraind zijn en weet niet eens wat het is.
                            Je traint maar 50minuten, en waarschijnlijk niet eens elke dag. Ik zeg het is ONMOGELIJK.
                            Ik ga je dat niet helemaal uitleggen, maar degenen die het ooit hebben meegemaakt zullen hier om lachen.
                            Je kunt geestelijk wat vermoeid zijn of je hebt tijdelijk weinig zin door gebrek aan progresie of je bent gewoon n luie sodemieter, wat ik weer haal uit het geit dat je te belazerd bent om zelf eens te googlen naar wat antwoorden.
                            Mijn vermoeden is, dat je niet vodoende interesse hebt in de sport op zich. En ja dan kun je beter iets anders gaan zoeken. Maar overtraind ben je zeker niet.
                            Anders zou iedereen die 20 of 25 minuten moet fietsen naar school of het werk ook allemaal overtraind zijn.
                            Met andere woorden, je praat poep.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                              Je hebt het over overtraind zijn en weet niet eens wat het is.
                              Je traint maar 50minuten, en waarschijnlijk niet eens elke dag. Ik zeg het is ONMOGELIJK.
                              Ik ga je dat niet helemaal uitleggen, maar degenen die het ooit hebben meegemaakt zullen hier om lachen.
                              Je kunt geestelijk wat vermoeid zijn of je hebt tijdelijk weinig zin door gebrek aan progresie of je bent gewoon n luie sodemieter, wat ik weer haal uit het geit dat je te belazerd bent om zelf eens te googlen naar wat antwoorden.
                              Mijn vermoeden is, dat je niet vodoende interesse hebt in de sport op zich. En ja dan kun je beter iets anders gaan zoeken. Maar overtraind ben je zeker niet.
                              Anders zou iedereen die 20 of 25 minuten moet fietsen naar school of het werk ook allemaal overtraind zijn.
                              Met andere woorden, je praat poep.
                              en met deze woorden sluiten we dit topic,

succes michael

Comment

Note: Overtuig ons eens in een pm waarom je zo van nut bent voor t forum dat we je.niet bannen
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo
                                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...