Originally posted by NickP
View Post
XXL nutrition training vids??
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHelaas werkt dat zo niet helemaal. Er zijn ook mensen die van mening zijn dat de cgbp de binnenkant van hun borstspieren dikker maakt, maar dat is net zo onzinnig.
Wat ik bedoel is als hij het wel beter voelt dan is dat toch mooi voor hem, maar het blijft nocerino en je weet (ik dan) nooit wanneer hij trolled.
Comment
-
Ben geen fan van DBB,... Maar aangezien daaro dezelfde discussie wordt gehouden en XXL daaro wel reageert, lijkt een linkje me geen overbodige luxe.
Nieuw XXL Nutrition - Video's Training Basics - Pagina 4 - DutchBodybuilding.com forum
Originally posted by inferno_0666 View PostIk vind die uitleg erbij een beetje vreemd. De spier wil wel dik worden maar moet los komen en heeft dus een tik nodig om naar buiten te laten treden. Hmmm ...
Je hebt toch ook dat sommige mensen niet goed kunnen squatten en daar oefeningen voor kunnen doen?
Er zijn ook genoeg mensen die de lats niet goed kunnen aanspannen. Niet met poseren, en volgens mij zijn er ook genoeg die met trainen geen spiercontractie krijgen. Met een pomp is spiercontractie altijd makkelijker te krijgen, en wie zegt dat die oefening niet bijdraagt aan hoe je het uiteindelijk uitvoert?
Of zeg ik nu weer iets wat nergens op slaat?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Ik volg willem al een aardig tijdje,maar die man weet echt wel waar hij over praat.
Wat je wel altijd merkt bij zulke hardcore bodybuilders,is dat ze vaak op dezelfde manier trainen als 20/30 jaar geleden.
Werkt dat?..Zeker!
Maar zijn sommige oefeningen blessuregevoelig(er)?Ja!
De sport is in die tijd aardig geevolueerd net als de oefeningen.
Voor een aantal blessuregevoelige oefeningen zijn zeer goede vervangende oefeningen voor.
Ik heb zijn filmpjes bekeken van de behind neckpress,die zou ik nooit aanbevelen als ik hem was.
Als je die oefening op gevoel doet (niette zwaar)en goed opgewarmd bent,kan het goed gaan.
Maar ik vind het niks.
Toch wel leuk dat er een nederlandse variant komt van T Nation en dan wel door iemand die zijn sporen verdiend heeft en geen knaapjje zonder tshirt aan.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHelaas werkt dat zo niet helemaal. Er zijn ook mensen die van mening zijn dat de cgbp de binnenkant van hun borstspieren dikker maakt, maar dat is net zo onzinnig.
Ik vind het wel mooi dat mensen zeggen ga gewoon trainen dan voel je het vanzelf. Ik heb nooit geweten dat bodybuilding draaide om het voelen van spieren.. Als jij een oefening correct uitvoert zal je altijd de daarvoor benodigde spieren gebruiken. Een contractie van deze spieren is immers vereist om uberhaupt beweging te bewerkstelligen.
Er zijn dagen dat ik bij het bankdrukken (met hetzelfde aantal herhalingen) heel mijn borst voel trekken en er zijn dagen dat ik amper iets voel. Heb ik ze daarom minder goed getraind? Persoonlijk denk ik van niet.Ernstig noh!
Comment
-
Originally posted by bvds View PostHeb ik ze daarom minder goed getraind? Persoonlijk denk ik van niet."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by bvds View PostMoet ik dan toch ophouden met een boek onder mijn kussen te slapen in de hoop er slimmer van te worden?
Ik vind het wel mooi dat mensen zeggen ga gewoon trainen dan voel je het vanzelf. Ik heb nooit geweten dat bodybuilding draaide om het voelen van spieren.. Als jij een oefening correct uitvoert zal je altijd de daarvoor benodigde spieren gebruiken. Een contractie van deze spieren is immers vereist om uberhaupt beweging te bewerkstelligen.
Er zijn dagen dat ik bij het bankdrukken (met hetzelfde aantal herhalingen) heel mijn borst voel trekken en er zijn dagen dat ik amper iets voel. Heb ik ze daarom minder goed getraind? Persoonlijk denk ik van niet.
Want het zijn drie totaal andere dingen die een totaal andere oorzaak kunnen hebbenPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostKom ik weer aan met mn blonde (on)logica....
Je hebt toch ook dat sommige mensen niet goed kunnen squatten en daar oefeningen voor kunnen doen?
Er zijn ook genoeg mensen die de lats niet goed kunnen aanspannen. Niet met poseren, en volgens mij zijn er ook genoeg die met trainen geen spiercontractie krijgen. Met een pomp is spiercontractie altijd makkelijker te krijgen, en wie zegt dat die oefening niet bijdraagt aan hoe je het uiteindelijk uitvoert?
Of zeg ik nu weer iets wat nergens op slaat?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Gus View PostWat me opvalt is dat in het bodybuilding wereldje vaak wordt gezegd dat iemand verkeerd traint. Als je doel is om massa te bouwen en dat lukt met jouw uitvoering, wat is er dan verkeerd aanDIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostVind het een goed filmpje. Begrijp jouw ongeloof niet helemaal, is toch allemaal niet zo gek?
Als ik wide pull ups doe voel ik ze inderdaad beter in mijn buitenste lats en als ik chin ups doe (sindskort) voel ik het meer in het midden van mijn rug.
Verder gewoon goeie uitleg, oefeningen en het belangrijkste wat zowat iedereen vergeet hier. Het gaat hier om BODYBUILDING, dus voel je spieren werken niet zoals die vent in dat filmpje ook verteld dat het gaat om hoeveel gewicht je verplaatst.
Enige waar ik een beetje raar van kijk is dat dumbell throw, maar dan alsnog, heb je het ooit gedaan? Nee, kan je wel gaan nadenken over ja ehm nee dat kan niet want je spier werkt niet naar boven in 19 graden gebukt met een zuidoostelijk windje lang je linkerbil. Gewoon proberen en dan zie je het vanzelf.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-