Cutten aleen met cardio?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten aleen met cardio?

ik wil binnenkort cutten maar ben iemand die altijd veel eet en kan niet echt weinig eten :P en heb ook niet altijd tijd om zelf mijn eten te maken.

dus mijn vraag is als ik 2/3x hitt cardio doe tijdens mijn rustdagen om mijn kcal te verminderen zal ik dan afvallen??

stats
    1,76
    81kg
    12%

doel zoveel mogelijk massa behouden en 8% vp

en een interessant artikel

Does Cardio Burn Muscle? - Scooby's Home Workouts

Comment

Heel goed
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik verwijs je graag door naar de stickys

Comment

2-3x per week een 20 minuten Hiit = 800-1000 kcal die je extra verbrand. Als dit er al voor zorgt dat je meer verbrand dan je nu tot je neemt, gaat het zo verschrikkelijk langzaam, dat twee maanden nodig hebt om 1 kilo vet kwijt te raken.

Jij bent iemand die altijd veel eet? misschien moet je daar verandering in brengen en zo nu en dan (bijvoorbeeld op je rustdagen) een stukje minder eten (minder koolhydraten en iets minder vetten bijvoorbeeld).

Kleine aanpassingen in je voeding kunnen grote verschillen maken. Elke dag twee snee brood met beleg minder is ook al snel 1500 kcal per week minder. Pak daar nog wat Hiit en normale cardio bij en je zit al snel aan 2500 kcal minder. dan kan het snel gaan.

Ik zou dus naast cardio ook zeker aan de slag gaan met voeding.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

1/zelfde eten - shitload aan cardio doen - dagelijks tot 2x dagelijks
            2/iets minder eten en 4 a 5 x cardio doen
            3/veel minder eten.

Zelf doe ik optie 1 op dit moment.

Er zijn veel wegen naar Rome,maar als het zo langzaam gaat als je nu voorstelt kan ik je nu al garanderen dat je het niet volhoud - je zal nauwelijks verschil in je fysiek zien.
            Ik zou als ik jou was voor optie 2 gaan,maar hoe is je fysiek en kn je niet beter blijven bulken in deze periode en dan een kortere agressievere cut doen?
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

thx voor de tips mvos en dynobet :P

moet wel lukken van 12% na 8% met lichte voeding veranderingen en cardio

mvos mijn fysiek is oke en ik ga tot maart bulke vanaf maart cutten wou alvast de informatie

Comment

En aan wat voor cardio moet ik nu denken? Ikzelf train thuis dus een optie is op de loopband of fietsen maar dan gewoon met een fiets

Comment

Dieet houdt niet in dat je honger hoeft te hebben he? Groenten zijn prima vulmiddelen
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by NickP View Post
                    En aan wat voor cardio moet ik nu denken? Ikzelf train thuis dus een optie is op de loopband of fietsen maar dan gewoon met een fiets
                    je kan ook buite rennen in plaats van loopband :P vind loopband en fiets niks

was plan van hitt rennen buiten

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                      thx voor de tips mvos en dynobet :P

moet wel lukken van 12% na 8% met lichte voeding veranderingen en cardio

mvos mijn fysiek is oke en ik ga tot maart bulke vanaf maart cutten wou alvast de informatie
                      Vergis je niet he, van 16% naar 12% is makkelijker als van 12% naar 8%.
                      Succes!
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X