Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Op bodyresource zei je altijd dat ze een voorstander was van het knetter droog en keiharde fysiek. En niet de opgeblazen vocht fysieken die je veel in de pro scene ziet nu. Dit probeerde ze ook bij roelly, alleen verloor hij altijd veel massa, en kwam hij uiteindelijk toch niet zo hard (behalve NY pro 2010). Roelly wou wel voor de massa gaan volgens mij, en daar door was er vaak veel onenigheid. Verder weet ik niet de details.
Ze weet natuurlijk veeeeel meer van de sport dan mij of iemand hier. Maar ik denk dat ze misschien nog een beetje van de oude stempel is, en dus van het keiharde trainen. En Tegenwoordig zie je toch vaker dat ze meer leunen op hun drug gebruik en dat daar de "gainz" zitten. Dus 1. drugs 2. voeding/training. En niet andersom
Thanks leuk om te kijken Volgens mij riekt ze altijd wel een beetje naar broscience en het feit dat Roellie opeens een plek of 6 omhoog ging zonder haar zegt wel wat, maar toch een leuk mens lijkt me
Ik kan haar persoonlijk niet en ik zal dus helemaal niks over dit kunnen zeggen.. maar ik heb van robin brantz echt onwijs lelijke dingen over haar gehoord
Ik kan haar persoonlijk niet en ik zal dus helemaal niks over dit kunnen zeggen.. maar ik heb van robin brantz echt onwijs lelijke dingen over haar gehoord
Ja idd. Rob zei ook altijd dat ze maar wat deed en dat al die atleten d'r kwamen aanwaaien via iemand anders. Is makkelijk zeggen: ik zit er lang niet voldoende in om te weten waar de waarheid ligt. Denk dat een stukje jaloezie ook meespeelt, want als ik rob mocht geloven dan deed Reus alles via rob, en stond hij onder naam van oma. Tjah.
ze heeft een grote naam, dus er zullen zeker onterechte dingen worden gezegd. Maar geen idee waar de waarheid ligt
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Daarom zal ik nooit conclusie kunnen trekken.. Maar waarom zouden mensen die direct naast haar staan zo vuil over der praten. Roelly uiteindelijk zelf ook en wat ik begreep had het toen den tijd met zijn sponsorship bij bsn te maken. Maar zoals ik zij ik ken haar niet en elk verhaal heeft 2 kanten. Wat ik wel weet is dat ik wel een keer door haar getraind zou willen worden.
Rob trainde alleen B-atleten meen ik me uit zijn eigen woorden te herinneren. Nog steeds jammer dat ie weg is, hij en leroy zouden een goed team vormen.
Rob trainde alleen B-atleten meen ik me uit zijn eigen woorden te herinneren. Nog steeds jammer dat ie weg is, hij en leroy zouden een goed team vormen.
Wauw, wat ben je weer grappig en origineel! Dat stukje zelfspot van hem is niet het enige wat jij niet begreep.
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Wauw, wat ben je weer grappig en origineel! Dat stukje zelfspot van hem is niet het enige wat jij niet begreep.
Denk achteraf dat ik hem als 1 vd weinigen hier op basis van wat tekstlapjes vrij goed heb weten in te schatten/begreep, maar laten we daar maar niet verder op in gaan.
Denk achteraf dat ik hem als 1 vd weinigen hier op basis van wat tekstlapjes vrij goed heb weten in te schatten/begreep, maar laten we daar maar niet verder op in gaan.
Je wekt de indruk dat iets jou flink dwars zit want je haalt dat soort dingen steeds weer aan. Dat met die B-atleten, Berry de Mey producten, etc. Wil je erover praten?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Je wekt de indruk dat iets jou flink dwars zit want je haalt dat soort dingen steeds weer aan. Dat met die B-atleten, Berry de Mey producten, etc. Wil je erover praten?
Nee hoor. Wanneer iemand gelijk op de man speelt ben ik volgens mij vrij om diegene van repliek te dienen. Vind het wel komisch dat mijn mening over Rob achteraf vrij goed overeenstemt met de werkelijkheid. Gelukkig ben ik geen figuur die achteraf per se zijn gram wil halen en al helemaal niet op een forum dus I rest my case *neemt slok van BCAA ProElite*
Nee hoor. Wanneer iemand gelijk op de man speelt ben ik volgens mij vrij om diegene van repliek te dienen. Vind het wel komisch dat mijn mening over Rob achteraf vrij goed overeenstemt met de werkelijkheid. Gelukkig ben ik geen figuur die achteraf per se zijn gram wil halen en al helemaal niet op een forum dus I rest my case *neemt slok van BCAA ProElite*
wie speelde er op de man dan?de naam rob komt voor en je duikt erop,
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment