Oma op tv!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Whahaha niet zo serieus man Q waar hebben we het nou over?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

We hadden het over oma, en jullie draaien het om naar grapjes over rob, het hoeft allemaal niet serieus maar rob is hier al heel lang niet meer, die grappen waren toen al flauw en zijn dat nog steeds.
      Dus ik reageer daar gewoon op.

Comment

Ik draai helemaal niks man, hou ff op zeg. Kan hier je kont niet meer draaien

Comment

Je kan hier je kont best draaien, ik ben geen mod ofzo hoor die zegt dat het niet mag, ik zeg gewoon dat ik het flauw vind..thats all

Comment

Atijd leuk als er extra aandacht aan BB besteed word.
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by quibus View Post
              wie speelde er op de man dan?de naam rob komt voor en je duikt erop,

en uiteraard komt je sidekick helpen

Ja humor hebben jullie wel
              Zie hier ook langzaam aan de vaste namen van kamp B-trainert weer opduiken dus wat dat betreft doen we niet veel onder voor elkaar. Maar goed, nogmaals, discussie zonder eind dit natuurlijk. Vond alleen de opmerking dat ik rob niet begreep vrij typerend gezien genoeg mensen hier uit zijn hand aten maar inmiddels beter weten. Laten we het maar gewoon weer over Sibil hebben

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                Jazeker. Het was wat kort maar wel interessant. Vooral dat deel waarin zij liet weten dat het voor iedereen mogelijk is om een transformatie te ondergaan.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

In (..)
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Jazeker. Het was wat kort maar wel interessant. Vooral dat deel waarin zij liet weten dat het voor iedereen mogelijk is om een transformatie te ondergaan.
                    Originally posted by Nocerino View Post
                    In (..)
                    bijna iedereen

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                      Vond ik dus ook
                      En ik vond het leuk dat ze het erover had waarom ze is begonnen met de sport enzo

We hadden het over oma, en jullie draaien het om naar grapjes over rob, het hoeft allemaal niet serieus maar rob is hier al heel lang niet meer, die grappen waren toen al flauw en zijn dat nog steeds.
                      Dus ik reageer daar gewoon op.
                      Nou idd. Ik geloof dat ik niet eens iets positiefs over Rob zei (waarbij het niet eens om Rob ging, maar gewoon om het punt dat ik niet zo goed weet waar de waarheid ergens ligt), en gelijk komen de voorspelbare opmerkingen weer. Een grapje is leuk, maar verzin eens iets nieuws.

Originally posted by aktito View Post
                      Laten we het maar gewoon weer over Sibil hebben
                      Lijkt me een goed idee. DBB is er niets bij, bij hoe het afdwaalt en er met modder gegooid wordt
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ben ik de enige die er wel om kan lachen ?

Anyways, als er zoveel klachten over oma zijn wat zijn deze dan inhoudelijk? Over de begeleiding of over de managementachtige zaken?

Comment

Wat voor broscience zegt ze over voeding dan?
                          Ik heb gehoord van iemand die door haar getraind wordt dat er geen kcals of grammen geteld worden. Het gaat meer van 'ik zie dat jij wel 5 tartaartjes en 2 koolvisjes moet eten'. Ik ken haar en haar werkwijze niet maar vind dit wel merkwaardig. Als ik lees dat anderen ook zoiets zeggen dan neem ik aan dat er een kern van waarheid in zit
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                            Ik heb gehoord van iemand die door haar getraind wordt dat er geen kcals of grammen geteld worden. Het gaat meer van 'ik zie dat jij wel 5 tartaartjes en 2 koolvisjes moet eten'. Ik ken haar en haar werkwijze niet maar vind dit wel merkwaardig. Als ik lees dat anderen ook zoiets zeggen dan neem ik aan dat er een kern van waarheid in zit
                            Nattevingerwerk noemen ze dat, waar ik woon.
                            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post
                                Nattevingerwerk noemen ze dat, waar ik woon.
                                Kerel die mij traint zegt me welk gewicht ik moet pakken en daarna hoeveel reps ik red meestal klopt het aardig.
                                das imo geen natte vinger werk das kunst.
                                ik geloof niet dat pros met een voedingsschemawerken dat zo nauw luisterd.

Maar goed iedereen heeft hier alles van horen zeggen..deze vrouw is een uithangbordvoor bb...snap dat zwartmaken op niks af niet zo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X