Pangasiusfilet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by diasog View Post
    Ik doel inderdaad op ingespoten vocht. Jij wil zeggen dat de voedingswaarde (E/K/V) daaraan aangepast is?
    Dus stel ik gooi 300 gr in de pan en op de verpakking staat dat er in 300gr dit inzit:
    50gr eiwit
    10gr koolhydraat
    20gr vet
    en er komt na het bakken 175 gram op mijn bord terecht dan zijn deze voedingswaarde nog (ongeveer) gelijk?
    Jah je verdampt geen eiwitten koolhydraten of vet. Alleen het vocht

Dan heb je 175g met 50g eiwit 10g carbs 20g vet.
    Mind is everything.

Comment

Originally posted by diasog View Post
      Ik doel inderdaad op ingespoten vocht. Jij wil zeggen dat de voedingswaarde (E/K/V) daaraan aangepast is?
      Dus stel ik gooi 300 gr in de pan en op de verpakking staat dat er in 300gr dit inzit:
      50gr eiwit
      10gr koolhydraat
      20gr vet
      en er komt na het bakken 175 gram op mijn bord terecht dan zijn deze voedingswaarde nog (ongeveer) gelijk?
      Nee ik bedoel dat ingespoten vocht altijd op de verpakking staat. Het staat er trouwens onder veel verschillende termen (zoals marinade, bij de blauwe zakken kip van de Lidl, maar ook onder bv bewaarmiddelen oid). Volgens mij is het vanaf 5% verplicht om te vermelden bij de ingrediënten.

Voedingswaarden worden idd altijd berekend op basis van het ontdooide (en niet bereide) gewicht
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Pangasius wordt zo snel van die vis-snot
        Gadverdamme! Inderdaad, ja. Smerige zooi is dat.

Originally posted by resike View Post
        Ik vreet die zooi niet meer. Er schijnt zo goed als geen controle te zijn op die kwekerijen.
        Ze volgepompt worden chemicalien en vrouwelijke hormonen om ze zo sneller te laten groeien.

Ik geef liever wat meer uit aan verse vis van de markt of macro, kabeljauw, schol, pollack ect.
        Precies, ja. Op de markt koop ik vis het liefst in de winter.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Vis van de markt is inderdaad het lekkerst, op vakantie kopen wij ook altijd verse vis of vers vlees, maar thuis komt het gewoon uit een verpakking van de AH of Lidl.
          You don't quit when you're tired.
          You quit when you're done.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X