Ohh ik dacht dat er AbdelBakkali stond, niet gelijk zo aanvallend reageren joh wtf
Ik kom maar niet aan....
Collapse
X
-
Vroeg me meer af waar hij z'n punt van veel verbranden als je 'veel eet' vandaan haalt want naar mijn weten groei je juist meer ivm hormoon dingen etc. Je zet wel sneller vet aan als je ouder wordt maar minder/niet veel spiermassa heb ik nooit geweten en is ook niet zo dacht ikthe trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Originally posted by skillful058 View PostVroeg me meer af waar hij z'n punt van veel verbranden als je 'veel eet' vandaan haalt want naar mijn weten groei je juist meer ivm hormoon dingen etc. Je zet wel sneller vet aan als je ouder wordt maar minder/niet veel spiermassa heb ik nooit geweten en is ook niet zo dacht ik
Ik heb deze informatie uit eigen ervaring. Ik ben zelf een ectomorph en ging er van uit dat TS ook een ectomorph is.BW 83,5kg - BP 3*120 - SQ 1*150 - DL 1*210KG
Comment
-
De meeste van ons zijn ecto (ook ik), vandaar dat we er wat aan willen doen.
Ik kan 7000Kcal naar binnen stompen en nog geen vet aanzetten.
En geloof me op mn woord dat ik ook n ouder persoon ben, spiermassa bouwen word ook moeilijker nu.
Maar nog niet onmogelijk...
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk heb geen voeding schema, sorry.
Maar hetgeen waar ik mee start doen sommige de dag mee.
Start: 06:30
2 stokbroden
10 eieren
Halve kip (groot van halal)
50 gr havermout
shake.
Hoeveel kg weeg je?BW 83,5kg - BP 3*120 - SQ 1*150 - DL 1*210KG
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk heb geen voeding schema, sorry.
Maar hetgeen waar ik mee start doen sommige de dag mee.
Start: 06:30
2 stokbroden
10 eieren
Halve kip (groot van halal)
50 gr havermout
shake.
Pfoe dat is een hoop inderdaad. Dat je dat in je maag krijgt haha.
Maar je zegt dat je geen voedingsschema hebt maar je eet wel ongeveer hetzelfde iedere dag lijkt me?
Ik neem aan dat jij met je bodybuilding toch wel redelijk strikt bent?
Comment
-
Originally posted by diasog View PostPfoe dat is een hoop inderdaad. Dat je dat in je maag krijgt haha.
Maar je zegt dat je geen voedingsschema hebt maar je eet wel ongeveer hetzelfde iedere dag lijkt me?
Ik neem aan dat jij met je bodybuilding toch wel redelijk strikt bent?
Ik eet ongeveer wel dagelijks dezelfde hoeveelheid, maar wissel wel af met mn voer daar ik het anders ook niet wegkrijg. Jazeker ik eet redelijk (ik zeg redelijk) schoon voer.
Je zal mij bv niet bij de Mac tegenkomen...
Maar aan de andere kant mis ik het ook niet, omdat ik al zo'n 10jaar zo eet.
Soms eet ik ergens anders, is het fuckvoer (sorry) dan word ik zo misselijk als n aap.
Ik zit nu ook niet aan de 7000Kcals hoor, die kan ik pas aan rond de 130kg...
Als ik zo lees wat sommige naar binnen kiepen (wat best lekker kan zijn) hoef ik niet aan te beginnen.
Fout eten resulteert bij mij altijd in puisten en een knap verhoogde bloeddruk...
Puisten heb ik al zeker 10 jaar niet gezien bij mezelf, dus ik hou mij netjes aan mijn voer..
Natuurlijk moet ik strikt zijn, maar na 37 jaar trainen en eten heb je echt geen rooster of schema meer nodig..
Ik doe het gewoon op gevoel..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment