The Donald Duck Syndrome OR The Pink Panther Syndrome
Collapse
X
-
Damn, goede post.
Zit er nu nog steeds mee en kan wel op mezelf reflecteren wat er dus de afgelopen tijd verkeerd is gegaan:
Onderrug is te sterk, waardoor hij te hard werkt en vaak dus verzuurd aanvoelt bijvoorbeeld bij de pendlay row.
Nu moet ik dus bezig, met oefeningen voor de upper hams en de abdominals.
Is de romanian deadlift een goede voor de (upper) hams?
En aan wat voor buikspier oefeningen moet ik denken? Crunches etc. doe ik nooit, maar cable crunch wel af en toe maar laatste tijd inderdaad niet meer.
Mijn reet steekt ook uit en mijn buik ook, wil dit al een tijdje veranderen maar weet niet hoe. Enige wat ik op internet kon vinden was hipflexor stretch.
Comment
-
Inderdaad romanians doen. Zelf heb ik romanians en conventional deadlifts afgewisseld. Voor buikspieren doe ik graag ab wheel. Een uitpuilende buik komt vaak gewoon omdat je geen super buikspieren hebt. Als je die wat sterker maakt zal je buik een stuk strakker ogenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Mijn redenatie was juist altijd dat als ik mijn buikspieren apart ging trainen ze juist nog meer uit gingen steken. Heb ze ook vaak wel getraind, daar niet van.
Ab wheel gaat mij waarschijnlijk niet lukken omdat het toch wel heel veel van je schouder vraagt, en daar ben ik zoals je misschien weet nogal beperkt in.
Mijn uitpuilende buik, is vind ik best erg. Van de zijkant lijk ik wel 3 maanden zwanger.. Wanneer ik mijn gluteus aanspan is een groot deel wel weg alleen het blijft een uitpuilend gebeuren.
Ik vertrouw je op je woorden en ga dus flink buikspieren meenemen in mijn trainingen haha en zie van het zomer wel wat het resultaat is geweest. Daarnaast natuurlijk romanians blijven doen en hopelijk trekt het wat bij.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostWat ik heb 'geleerd' is dat je als het ware 2 lagen 'abs' hebt. Om dat uitpuilen minder te maken probeer je die 'binnenste laag' aan te pakken, met planks en stomach vacuums.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
3XL wat is in jou ogen dan een goede oplossing voor dit probleem? Ik wil graag af van deze stand van mijn bekken (tenminste, dat is waar ik altijd aan dacht)
Buik steekt uit en reet ook, wil dit graag rechtzetten door middel van het beter trainen van mijn abs en hoge hams..
Comment
-
Voor je buik schijnen vacuums te helpen (zelf niet geprobeerd). Zal niet de 'inbalans' fixen, maar je buik schijnt er wel minder 'bol' door te worden, dus is het proberen waard. Plus zelfs als het recht staat allemaal, kan je buik nog flink uitsteken, dus eigenlijk altijd mooi meegenomen.
Comment
-
JA is echt kut die anterior pelvic tilt . hoe meer ik hier over lees hoe minder ik hier een uitweg in zie
heb vroeger aan schaatsen gedaan wat die houdeing ook zeker niet ten goede komtYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by mascotte View PostJA is echt kut die anterior pelvic tilt . hoe meer ik hier over lees hoe minder ik hier een uitweg in zie
heb vroeger aan schaatsen gedaan wat die houdeing ook zeker niet ten goede komtI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment