The Donald Duck Syndrome OR The Pink Panther Syndrome

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Dat wordt dan toch flink front squatten voor jou.
    waarom denk je dat ik graag die bulgarian split squats doe . is een zeer goede oefening voor een oprecht postuur .

en pakken je glutes zeer hard aan

gisteren nog eens ge back squat . ben moeten stoppen want mijn buttwink is extreem
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

deze is ook niet verkeerd @ inferno
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

zo herkenbaar dit probleem, dacht juist dat ik juist een te zwakke onderrug had. Daarnaast trainde ik ook bijna nooit mijn buikspieren omdat ik het nut er niet echt van inzag, gezien ze toch maar een paar mm kunnen groeien. Daarnaast was ik bang dat me buik alleen nog maar groter zou worden door de eventuele grotere abs..

Ik ga vanaf nu mijn buikspieren eens flink verwoesten, 3 maal per week trainen. Daarnaast mijn upper hams ook eens flink aanpakken.

(vorige week wel flink buikgetraind, en heb nu na mijn back-day flinke last in mijn onderrug. M'n lower back spieren zullen wel weer flink hard werken).

Comment

vandaag weer maar eens benen getraind , word er gvd depri van . heb mn hele training gefilmd en steeds net bij parallel gaat mijn reet onder mij instaan .

fuck dat is deprimeren

Comment

Originally posted by mascotte View Post

deze is ook niet verkeerd @ inferno
            Dat is ook een optie voor jou inderdaad.

Originally posted by mascotte View Post
            vandaag weer maar eens benen getraind , word er gvd depri van . heb mn hele training gefilmd en steeds net bij parallel gaat mijn reet onder mij instaan .

fuck dat is deprimeren
            Bij welke oefening is dat?
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by BodyBurn View Post
              zo herkenbaar dit probleem, dacht juist dat ik juist een te zwakke onderrug had. Daarnaast trainde ik ook bijna nooit mijn buikspieren omdat ik het nut er niet echt van inzag, gezien ze toch maar een paar mm kunnen groeien. Daarnaast was ik bang dat me buik alleen nog maar groter zou worden door de eventuele grotere abs..

Ik ga vanaf nu mijn buikspieren eens flink verwoesten, 3 maal per week trainen. Daarnaast mijn upper hams ook eens flink aanpakken.

(vorige week wel flink buikgetraind, en heb nu na mijn back-day flinke last in mijn onderrug. M'n lower back spieren zullen wel weer flink hard werken).

Zelfde hier! Sinds een tijdje train ik nu met een maatje en dat bevalt me echt goed. We motiveren elkaar constant, en dankzij hem ben ik ook weer begonnen met buikspieren.

Daarnaast ook sinds kort begonnen met front-squats, vond het echt een kut oefening, maar alles komt met gewenning. Vond het eerst ook lastig om constant te eten en precies te eten wat ik nodig had. Ik blijf langzaam aan bijleren.
              All time PRs: 195/135/232,5
              Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Dat is ook een optie voor jou inderdaad.

Bij welke oefening is dat?
                de gewone back squat (low bar ) bij front squat heb ik het ook wel .
                ongeveer 3-4 cm boven parallel zit het probleem . toen 3sets van 8-10 reps met front loaded split squat gedaan en deze voelde wel echt goed . abs en glutes en quads voelde ik echt werken terwijl het zweet van me afliep

daarna enkele sets ge trap bar squat/deadlift gedaan , als ik hierbij net op parallel kom gaat de spanning (arch) ook van mijn rug weg of val ik achterover . super frustrerend is dat geen enkele oefening mij momenteel een goed gevoel geeft

toen mijn training geeindigd met bw russian leg curls supersetted met ab rollouts .

dringend tijd om wat te veranderen ! dringend !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X