Meet juni

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Spuitelf11 View Post
    Dat vergt inderdaad nog enige capaciteit en planning, afhankelijk van de rest van je dagelijkse leven. Religie is niets meer dan onnozelheid.
    Dat is jouw mening en laten we maar niet weer die discussie gaan voeren.
    Hard work Pays off!

Comment

• Originally posted by Spuitelf11 View Post
      Dat vergt inderdaad nog enige capaciteit en planning, afhankelijk van de rest van je dagelijkse leven. Religie is niets meer dan onnozelheid.
      Beetje bekrompen uitspraak dit, getuigt van weinig inlevingsvermogen buiten je eigen kader imo.
      Ondanks dat ik zelf mensen die de auto uit laten zondag etc. vrij hypocriet vind heb ik wel respect voor mensen die ergens serieus en op hun manier consequent mee bezig zijn (denk hierbij niet alleen aan geloof).
      Zal er verder niet op ingaan in dit topic want dan moet ik weer in de hoek straks

groetjes van een ongelovige.

Comment

• Originally posted by aktito View Post
        Beetje bekrompen uitspraak dit, getuigt van weinig inlevingsvermogen buiten je eigen kader imo.
        Ondanks dat ik zelf mensen die de auto uit laten zondag etc. vrij hypocriet vind heb ik wel respect voor mensen die ergens serieus en op hun manier consequent mee bezig zijn (denk hierbij niet alleen aan geloof).
        Zal er verder niet op ingaan in dit topic want dan moet ik weer in de hoek straks

groetjes van een ongelovige.
        Wat is daar bekrompen aan?
        Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

• Jammer dat er in een discussie over een meeting weer afgeweken wordt van het onderwerp.
          Het neigt bijna naar trollen of in ieder geval bewust olie op het vuur gooien.
          Wat ik wel wel weet is dat Rickbeen altijd respectvol is naar anderen, wat je niet van iedereen hier kan zeggen.

Of dat door het geloof komt bij Rickbeen weet ik niet, ik denk eerder dat dat een positieve karaktertrek is.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
            Jammer dat er in een discussie over een meeting weer afgeweken wordt van het onderwerp.
            Het neigt bijna naar trollen of in ieder geval bewust olie op het vuur gooien.
            Wat ik wel wel weet is dat Rickbeen altijd respectvol is naar anderen, wat je niet van iedereen hier kan zeggen.

Of dat door het geloof komt bij Rickbeen weet ik niet, ik denk eerder dat dat een positieve karaktertrek is.
            Volgens mij was het toch echt Rickbeen zelf die het heel uitgebreid ging etaleren (of doelde je op hem?):
            Originally posted by Rickbeen View Post
            Jawel hoor Q Gelukkig wel. Misschien in jullie ogen 'mag' ik wel veel minder dan jullie gewend zijn. Het is niet zozeer dat het niet mag, mij wij doen dat uit liefde snap je. Net dat als jij weet dat je vriendin het niet leuk vindt dat jij bijv een rode broek draagt, dan doe je dat niet. Dit is natuurlijk een voorbeeld maar misschien snap je het daardoor iets beter. En er staat nergens duidelijk aangegeven van ja dit mag wel en dit mag niet. Ik zeg ook helemaal niet dat het 'slecht' of goddeloos is om daar heen te gaan, helemaal niet! En ik hou het echt nog wel open voor in de toekomst. Alleen moet je ergens een streep trekken, en ik heb die streep getrokken dat ik niet werk op zondag en geen mensen voor me laat werken op zondag (uitzonderingen nagelaten, wat er is natuurlijk gewoon noodzakelijk werk). En iedereen denkt daar anders over, en dit is denk ik voornamelijk een groot deel opvoeding Kerkelijk gezien mogen wij nog 'veel'. Er zijn genoeg mensen (in de wat strengere gemeentes bijvoorbeeld Refo's of oudere kerken) die op zondag niet in de auto rijden. Jaa ik vind dat ook overdreven maarja daar hebben zij hun streep getrokken. Aan het water zitten mag volgens hun wel maar met een hengel in je handen niet. Jaa ik vind het onzin maarja. Ik vis vaak zat een paar uurtjes tussen de diensten door.
            En wij hebben geen mis q, dat is rooms katholiek. Ik ben christelijk, ik geloof niet in Maria als 'godin'. En als het om de hoek lag was ik sws langsgekomen! Alleen is het voor mij al een paar uur reizen, dus zit dat er helaas niet in. Maar zoals ik zei, ik hou de optie voor in de toekomst echt nog open!

Idd Gus, en dat is misschien niet de reden maar wel een bijkomstig voordeel En maandag geen chest, dat is rugdag. Volg je me log niet ofzo

Dat mag ook zeker frankey in mijn ogen! Alleen is het net wat te ver voor mij om even langs te gaan. En ik zeg ook niet dat trainen per definitie 'verkeerd' is, ik bedoel als ik daardoor tot rust kom, ja.. Ik kies er nu voor om het niet te doen, omdat ik mijn sportschool in dronten heb staan, en het niet nodig is want red het door de weeks makkelijk. Het is echt dat ik niet kan omdat het te ver is om 'even langs te gaan'. Helaas.

En BTW:

Ik vind de respect die jullie hiervoor tonen wel heel tof! Dat mag ook wel gezegd worden. En tof dat jullie willen dat ik er ook bij ben haha Thanks maatjes!!
            Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

• Beter een ander topic beginnen of gaan pmen over geloof. Dit topic is eigenlijk voor meet gerelateerde zaken..
              "Straight outta gym"

Comment

• Dat was een reactie van Rickbeen omdat er leden vroegen wat hij op een zondag mocht doen.
                Interesse heet dat volgens mij.

Zelf heb ik ook niks met het geloof, maar ik maak het niet belachelijk.

Maar weet je wat:je hebt gelijk want ik doe nu zelf mee aan het onnodige afdwalen.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• brb nieuw topic aanmaken

Comment

• Goede tijden slechte tijden begint weer vroeg vandaag

Comment

• Sorry voor het onderwerpverandering, dat was niet mijn bedoeling.
                      In mijn log kan verder gepraat worden hierover of als mensen nog dingen niet snappen of vragen hebben reageer maar in mijn log..
                      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Bumpje, even warmhouden voor eventuele nieuwe inschrijvingen.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                          Bumpje, even warmhouden voor eventuele nieuwe inschrijvingen.

Als er nu eens uitsluitsel komt over de meet ... datum , tijd , eten etc.. Volgens mij gewoon zondag de 8ste en erna wokken ?? zo simpel kan het hier zijn toch ?? Ipv laatste week bepalen welke datum of toch een andere datum en wie wil wok , wie spareribs, mac etc..

Sorry jongens weet dat ik soms erg kort overkom maar denk dat het gewoon makkelijker is om het kort en duidelijk te houden ??

@ Rain.. doe aub die andere pf er weer op.. kijk nu zo raar tegen je aan :P

Comment

• 8e en wokken. hoppa :P

vorige keer wel schandalig gevreten daaro trouwens
                            Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
                              Als er nu eens uitsluitsel komt over de meet ... datum , tijd , eten etc.. Volgens mij gewoon zondag de 8ste en erna wokken ?? zo simpel kan het hier zijn toch ?? Ipv laatste week bepalen welke datum of toch een andere datum en wie wil wok , wie spareribs, mac etc..

Sorry jongens weet dat ik soms erg kort overkom maar denk dat het gewoon makkelijker is om het kort en duidelijk te houden ??

@ Rain.. doe aub die andere pf er weer op.. kijk nu zo raar tegen je aan :P
                              Haha, hoezo raar?
                              Je krijgt toch geen homo-erotische gevoelens?
                              Speciaal voor jou zal ik binnenkort een andere maken en plaatsen

8 juni is voor mij ook perfect trouwens.
                              Bijna hadden jullie het wederom zonder mij moeten doen, mijn zoontje had eind mei een voetbaltoernooi dat ineens verplaatst werd.Gelukkig naar 15 mei.

Anders had ik mijn -1 eiige-tweelingbroer gestuurd.
                              Lachen.....die weegt 75 kg.

Ahh, shit! Ik bedenk nu ik dit neerzet dat ik zo makkelijk de Bodymania contest had kunnen winnen.
                              Een spoon pic plaatsen van hem en dan 3 maanden later een foto van mijzelf.

And the winner is......
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• kan nog steeds hoor !
                                Goed gejat is het halve werk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X