kevster en ik kunnen dat weekend niet helaas. festivalsssss
Meet juni
Collapse
X
-
Originally posted by suusje86 View Postkevster en ik kunnen dat weekend niet helaas. festivalsssss
Voor een festival nog wel 90% van de gasten komen om jou te begluren
Zal nu wel afzeggingen stromen en das jou schuld.
Gelukkig hebben we lis en patricia nog
Comment
-
ook gestemd voor de 8e, 7e kan trouwens ook prima.
die openingstijden op de site zijn trouwens van 2013 IM, maar als ze vorig jaar open waren met pinksteren, dan zal het nu ook welWinners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
-
Originally posted by GespierdeMug View PostMwa.. weet ook niet of ik nu echt vrienden heb gemaakt hier, jammer genoeg.
Je bent goed bezig en maakt goede progressie,dus is het alleen maar goed voor je zelfvertrouwen / motivatie om met andere te trainen.
Ik zou het erg jammer vinden als je niet komt.
Er zijn er hier een paar op het forum waarvan ik hoop dat ze nu is een keer komen ipv alleen maar lappen tekst hier op het forum te zetten.
En er is er ook 1 die lekker weg mag blijven,maar uiteraard heb ik dat niet voor het zeggen,dus als diegene wil komen dan moet die dat lekker doen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by mvos View Postgewoon komen man,...hoezo geen vrienden gemaakt?
Je bent goed bezig en maakt goede progressie,dus is het alleen maar goed voor je zelfvertrouwen / motivatie om met andere te trainen.
Ik zou het erg jammer vinden als je niet komt.
Er zijn er hier een paar op het forum waarvan ik hoop dat ze nu is een keer komen ipv alleen maar lappen tekst hier op het forum te zetten.
en er is er ook 1 die lekker weg mag blijven,maar uiteraard heb ik dat niet voor het zeggen,dus als diegene wil komen dan moet die dat lekker doen.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
4 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
4 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
6 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -