Uitslagen open rotterdamse kampioenschappen 2024,13 april.Met dank aan XXL-Nutrition.
Collapse
X
-
Altijd leuk om die foto's te zien Maar ligt het nu aan mij, of worden de vrouwen steeds kleiner? Zit er eigenlijk nog wel een verschil tussen vrouwelijk bodybuilding en physieque?
Originally posted by Pren View PostZie ik daar Leroid? :')Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Whahaha View PostHahahaha Leroy staat niet eens bij de top 5. Waarom ook weer dat groene haar aandachts junk.
Laat maar,gevonden,ik zag die foto niet meer.
Hij is een genetisch mirakel....hij heeft verloren omdat hij iedere keer een andere lengte heeft.
Maar ja,hij staat er wel weer.Last edited by rain; 20-04-2014, 18:26.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View Post
Wel een mooie rug zo. Maar die pantysokjes snap ik niet helemaal?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostDat kan je toch gewoon laten behandelen?
Met een of andere zware anti-schimmel kuur van de huisarts kan je er vanaf komen.
Anders in ieder geval niet heb ik gelezen.
Het is inderdaad hardnekkige shit."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...7 uur geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
6 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment