Originally posted by [b
Zat van mn dikke buik
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
He man je moet er gewoon je voordeel uithalen net als wat Xeno doet! Je hoeft nu nooit meer de trap af te lopen man!!!
Je laat jezelf gewoon vallen en je rolt er wel af!
Ook erg makkelijk als je moe bent dan vraag je gewoon of iemand je wil rollen!!! Dus murat met je dikke pens `always think positive!!!Mr. HOLLAND 2006 NAC
Mr. HOLLAND 2007 NAC
3e Mr. WORLD 2007 NAC
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Jun. 04 2005,15:05)]He man je moet er gewoon je voordeel uithalen net als wat Xeno doet! Je hoeft nu nooit meer de trap af te lopen man!!!
Je laat jezelf gewoon vallen en je rolt er wel af!
Ook erg makkelijk als je moe bent dan vraag je gewoon of iemand je wil rollen!!! Dus murat met je dikke pens `always think positive!!!Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Jun. 04 2005,11:50)]iron_mike als jij je nou eerst eens ging voorstellen misschine worden je reply's dan mer geaccepteerd en krijg je ook nog andwoord terug
@ Iron_mike: wat snap je nu precies niet? Gewoon even voorstellen in het juiste onderdeel graag!
Comment
-
@ topicstarter.. paar boterhammen vervangen door kipfilet/tonijn/eieren. Dat je 21-24 sneetjes brood eet, zegt eigenlijk niet zoveel over je totale voedingsschema. Wat doe je op het brood, wat eet je aan vetten en eiwitten..
De koolhydraten uit het brood houden ook veel vocht vast trouwens, kan er evt ook mee te maken hebben.Life's what you make it!
Comment
-
volgens mij een bekend fenomeen die iedereeen wel heeft als hij of zij in de bulk zit, niks van aantrekken (mijn buik is bijna zo dik als mijn 6 maand zwangere vrouw als ik hem voorruit steek) . Gewoon op dieet gaan en buik is weg, dieet wil niet zeggen niet eten maar vaker en in de juiste verhoudingen
Grtzstil growing
Comment
-
ik eet haast geen vetten, wat ik voornamelijk op mn brood smeer is een heel dun laagje jam.
Het gaat bij mij om t brood en de koolhydraten wat ik binnen wil krijgen en niet wat er tussen zit.
Dus ik moet eigenlijk mn eten beter verdelen over t hele dag??
Dus i.p.v 8 sneetjes per keer verdelen naar 4 sneetjes per keer???
Wat eten jullie in de avond eigenlijk?
als ik thuis kom na t werk eet ik savonds rond 23.00 altijd nog zon 8 sneetjes. Ik vroeg me af of dit wel verstandig is.
Zoniet wat zou ik dan wel kunnen eten i.p.v die 8 sneetjes.
bijv. 4 sneetjes met een bordje brinta? of is dit ook geen optie?
greetings
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment