Zat van mn dikke buik

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 04 2005,01:02)]Zo rond als een voetbal heh hahahaha......

Sorry gozer ik lach me echt kapot hier........hoe je dat zegt

mijn buik is echt rond en dat meen ik echt haha......wat een lol ... laat mr.big het maar niet lezen....

zoals ik al op msn zij....rustig je call behoefte naar beneden goed trainen en wat cardio en dan zal je niet veel spiermassa verliezen hoor..haha wat zal ik goed slapen wat een knaller    
    Volgens mij ben je er bij langs Freek?
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

gistern8 had ik beetje stekkertje los en lach kick

Comment

He man je moet er gewoon je voordeel uithalen net als wat Xeno doet! Je hoeft nu nooit meer de trap af te lopen man!!!
        Je laat jezelf gewoon vallen en je rolt er wel af!

Ook erg makkelijk als je moe bent dan vraag je gewoon of iemand je wil rollen!!! Dus murat met je dikke pens `always think positive!!!
        Mr. HOLLAND 2006 NAC
        Mr. HOLLAND 2007 NAC
        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Haha

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Jun. 04 2005,15:05)]He man je moet er gewoon je voordeel uithalen net als wat Xeno doet! Je hoeft nu nooit meer de trap af te lopen man!!!
            Je laat jezelf gewoon vallen en je rolt er wel af!

Ook erg makkelijk als je moe bent dan vraag je gewoon of iemand je wil rollen!!! Dus murat met je dikke pens `always think positive!!!    
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (been @ Jun. 04 2005,11:50)]iron_mike als jij je nou eerst eens ging voorstellen misschine worden je reply's dan mer geaccepteerd en krijg je ook nog andwoord terug  
              Zeer strak plan Beentje!

@ Iron_mike: wat snap je nu precies niet? Gewoon even voorstellen in het juiste onderdeel graag!

Comment

@ topicstarter.. paar boterhammen vervangen door kipfilet/tonijn/eieren. Dat je 21-24 sneetjes brood eet, zegt eigenlijk niet zoveel over je totale voedingsschema. Wat doe je op het brood, wat eet je aan vetten en eiwitten..

De koolhydraten uit het brood houden ook veel vocht vast trouwens, kan er evt ook mee te maken hebben.
                Life's what you make it!

Comment

Zal meer maag dan buik zijn gok ik. Verdeel je je eten wel genoeg over de dag?

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

volgens mij een bekend fenomeen die iedereeen wel heeft als hij of zij in de bulk zit, niks van aantrekken (mijn buik is bijna zo dik als mijn 6 maand zwangere vrouw als ik hem voorruit steek) . Gewoon op dieet gaan en buik is weg, dieet wil niet zeggen niet eten maar vaker en in de juiste verhoudingen

Grtz
                    stil growing

Comment

psies

Comment

ik eet haast geen vetten, wat ik voornamelijk op mn brood smeer is een heel dun laagje jam.

Het gaat bij mij om t brood en de koolhydraten wat ik binnen wil krijgen en niet wat er tussen zit.

Dus ik moet eigenlijk mn eten beter verdelen over t hele dag??
                        Dus i.p.v 8 sneetjes per keer verdelen naar 4 sneetjes per keer???

Wat eten jullie in de avond eigenlijk?

als ik thuis kom na t werk eet ik savonds rond 23.00 altijd nog zon 8 sneetjes. Ik vroeg me af of dit wel verstandig is.
                        Zoniet wat zou ik dan wel kunnen eten i.p.v die 8 sneetjes.

bijv. 4 sneetjes met een bordje brinta? of is dit ook geen optie?

greetings

Comment

Je moet wel goed in je vette zitte uiteraard, ik weet nie of je je kcal per dag hebt berekent? Ong 6 maaltijden perdag en s avonds zou ik voor de kwark gaan.

Grt R

Comment

Is wel erg lastig praten zo, lijkt me handiger als je gewoon even je volledige voedingsschema in het daarvoor bestemde onderdeel plaatst.
                            Krijg je vast een aantal zeer goede tips.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X