testo caps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• testo caps

hoi ik heb in de apotheek testo caps kunnen krijgen... iemand enige ervaring hiermee? virigen 30 capsules 40 mg ... doseringen? geen flauw idee wat de dosering per dag zou moeten zijn of per maaltijd... bvbd sorry ik had een account maar gegevens kwijt geraakt vandaar dat ik het nu dus met dit account even post

Met 30csps ga je niet veel doen denk ik.
    hoeveelheid durf ik ook niet te zeggen maar als je de hele cap zou benutten bij inname is 1 cap per dag grnoeg.
    maar denk niet dat de apo het dan verkocht.

Comment

Hey D ,ben jij het weer?
      Beetje triest niveau dit, vind je zelf niet?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Hey D ,ben jij het weer?
        Beetje triest niveau dit, vind je zelf niet?
        mijn andere account kan ik nu niet op

en nee ik heb 3 paketten a 30 tabs 90 tabs dus van 40 mg...iemand een dosage? wat is meest gebruikelijk voor n goede gain?

Comment

Andriol Testocaps
          capsules, 40 mg
          2013.09.04/PIL/IAndriol RA 1410 NL P10 (REF 5.0) 4
          Andriol Testocaps bevat zonnegeel FCF
          (E110) en kan allergische reacties
          veroorzaken.
          3. Hoe neemt u dit middel in?
          Gebruik dit geneesmiddel altijd precies zoals uw arts of apotheker u dat heeft verteld.
          Twijfelt u over het juiste gebruik? Neem dan contact op met uw arts of apotheker.
          De aanbevolen dosering is 3-4 capsules per
          dag. Na 2-3 weken kan dan geleidelijk
          worden overgeschakeld naar een lagere onder
          houdsdosis, meestal 1-3 capsules per
          dag. De capsules
          moeten
          bij de maaltijd worden ingenomen en zonder erop te
          kauwen worden doorgeslikt met bijvoorbeeld een half glas water. Doe dit in staande
          of zittende houding. De helft van de dagelijkse dosis moet ’s morgens worden
          ingenomen; de andere helft ’s avonds. Bij een oneven aantal capsules moet het
          grootste aantal ’s morgens worden ingenome
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

maar blijkt voor sommige heel erg moeilijk om bijsluiters te lezen ,en als die er niet bij zit ff te googlen

en heb je die bij de apotheek kunnen krijgen??zonder dokters recept?
            Last edited by brillant; 15-05-2014, 15:08.

Comment

als het aanbevolen 3-4 caps per dag zijn dan zijn het in ieder geval geen 17aa tabs en waarschijnlijk niet hepatoxisch. Dit betekend ook direct dat er slechts een zeer klein deel beschikbaar is.

Mijn mening is dus dat het geen reet gaat doen voor iemand die gezond is op de aanbevolen hoeveelheid.
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Lol 4 per dag succes met je achtdaagse kuur

Comment

Andriol TestoCaps Organon

€ 60.00
                  60 caps

Comment

Als je aan de test wilt, waarom koop je het dan gewoon niet bij een dealer? Goedkoper en effectiever.. of ben je bang voor een prikje?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X