Kosten bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kosten bulken

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje aan iedereen die mikt op een kcal inname van minimaal
    3000kcal per dag. Hoeveel kost dit nou ongeveer allemaal? Gewoon in grote lijnen
    een indicatie van wat je ongeveer echt kwijt ben. Ik denk zelf dat ik minimaal rond 200eu
    per maand kwijt ben.

Alvast bedankt!

Groet,
    Niko

40 per week ongeveer. En ligt aan de variatie die je neemt. Groentes ben je het meeste kwijt aan, helaas!

Comment

Bulken is niet duur.

dat is high carbs. Rijst kost geen fuck

cutten is juist duurder. Veel meer proteïne dus meer kip/vis/biefstuk.

In de bulk kan proteïne omlaag
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Voeding is een primaire levensbehoefte, vreemd dat t gros van de mensen niet bereid is wat te betalen voor kwaliteits voedsel, terwijl er bakken met geld naar de meest nutteloze dingen gaat...

Tegen de 200 per maand zit ik wel ja, soms wel meer denk ik
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Haha eten jullie zo weinig?

ik zit gemiddeld op 110-150 per week.
          Hangt van fase af.
          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Eieren, rijst, Brinta, havermout, aardappelen, groenten, brood, kwark, kip, mager gehakt, tartaar, tilapia/panga ui de vriezer kost allemaal relatief weinig.

Ik ben ook wel meer kwijt maar dat komt door duurdere vis, duurder vlees en af en te luxere groenten maar op zich hoeft het allemaal niet zoveel te kosten. Zeker niet als je bij de lokale turk gaat. Goeie kwaliteit vaak en prima prijzen.

Vaak haal ik een hele zalmrug bij de Sligro, echt goeie kwaliteit. Portioneren, verpakken en de vriezer in. Heb je voor 3 tientjes al zo'n 14 - 16 porties van 150 - 200 gr

Je kan ook naar aanbiedingen kijken en dat groter inslaan. Als je echt wilt (ben persoonlijk luie hond) dan kun je echt goedkoop uit zijn en alles eten dat je wilt.

@Ruhl: eet je dat dan in je Ferrari op met die bloedlekkere chick van je naast je?
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Nee ik heb niet veel geld man.

maar ga niet besparen op voeding.
              Bespaar wel op andere dingen.

biefstuk is redelijk prijzig. Eerst at ik elke dag maar werd beetje te gek. En dan ook nog kogel biefstuk.

maar zoals ik al zei, hangt van fase voeding af. Kan zo 100/200 per maand schelen.

Comment

No joke maar heeft er ooit iemand geprobeerd om insecten te bereiden ?

krekels , bepaalde wormen , kevers . zit toch boordevol eiwit en kost geen reet .

heb zelf al meelwormen gegeten (soort slijmerige cashew smaak)
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Insecten zijn nog vrij duur hier in NL toch? Weet dat ze in sommige landen bijna gratis zijn omdat er ruim voldoende is, hier is het aanbod volgens mij niet zo groot. De vraag ook niet denk ik haha :P

Maar zou het wel eens willen proberen, insecten. Denk zelfs dat over een aantal jaar er een hoop van die bewerkte shit dingen van insecten zijn. Waar je nu kipnuggets enzo hebt, maar dan niet van gemalen kip maar van gemalen insecten
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                    Insecten zijn nog vrij duur hier in NL toch? Weet dat ze in sommige landen bijna gratis zijn omdat er ruim voldoende is, hier is het aanbod volgens mij niet zo groot. De vraag ook niet denk ik haha :P

Maar zou het wel eens willen proberen, insecten. Denk zelfs dat over een aantal jaar er een hoop van die bewerkte shit dingen van insecten zijn. Waar je nu kipnuggets enzo hebt, maar dan niet van gemalen kip maar van gemalen insecten
                    Lijkt me ook wel eens cool. Mits beetje bereid eet ik t ook wel. Van de grill ofzo lekker crunchy
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Je kan veel gedroogde insecten in Hong Kong krijgen en ze zijn echt lekker Wat minder gezond is gefrituurde sprinkhaan, maar dat proeft naar superverse popcorn
                      the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        40 per week ongeveer. En ligt aan de variatie die je neemt. Groentes ben je het meeste kwijt aan, helaas!
                        groente kost geen ruk man ,ff naar de markt
                        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Heb veel insecten gegeten maar met chocola etc. Zo droog smaakt het niet voor mij maar ben ook visuerl ingesteld.
                          eten kost mij momenteel geen ruk..pindakaas,brood,rosbief,brinta,kwark groente.
                          maar als ik me eigen schema aanhoudt..rosbief,entreco(elke dag bij de ah diegene die nog 1 dag houdbaar zijn 35% korting) noten dat is minstens 10e per dag alleen aan vlees.

Comment

Ik ben rond de 10 euro per dag kwijt. Dit omdat ik altijd vleesbeleg op brood neem als rosbief en kip en ook wat andere andere duurdere dingen eet.

Comment

5 a 10 euro per dag.
                              Brood/brinta/eieren/kipfilet/pindakaas/kwark ....allemaal redelijk goedkoop.
                              Avondeten is iets duurde dan,maar al met valt het reuze mee.

Toen ik nog rookte koste me dat alleen al 10 euro p.d
                              Avondje stappen koste me ook zo 100 euro
                              Dus voor gezond eten de hele week is het eigenlijk een habbekrats wat ik uitgeef,al bezuinig ik niet op eten en let ik ook niet echt op de prijs.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X