Bodybuilder paul demayo overleden.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is heel jammer dat zo"n goede bb er op deze manier komt te overlijden.
    Hij scheen heel veel problemen te hebben in zijn prive leven.
    Dezelfde situaties doen zich natuurlijk ook voor bij de gewone mensen alleen daar hoor je veel over.
    Jambo.

Comment

Mee eens dat het ook bij niet bb-ers voorkomt maar door het gebruik van allerlei AS en weet ik wat nog meer reageren ze wel heel anders op gelijke situaties.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Jun. 12 2005,18:35)]sorry, dit gaat me toch allemaal veel te ver...

waar is de tijd dat er geen massamonsters waren, maar bodybuilders zoals Zane enzo.. vind ik allemaal veel knapper dan die bulldozers op het podium.

en dan nog heroïne beginne pakke ook nog. good lord...

groeten
        is dat zo ?
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (banaan @ Jun. 12 2005,21:28)]Kun je nagaan wat de echte top gebruikt.....
          Weet niet of jullie de ronnie coleman dvd's gezien hebben maar deze jongen is er ook niet altijd helemaal bij. Lightweight baby yep yep yep.....en verder komt tie niet.

Heheh, idd heb de DVD gezien, daar komt niet veel uit qua uitleg "some good old chicken" 50 keer in die dvd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X