Trainings outfit

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kapotte shirt en lange broek, of nu met het warme weer in korte broek.Gewoon trainen en niet lullen over kledij

Grtz
    stil growing

Comment

ik train ook altijd in dezelfde zwarte shirt,

andere jongens zeggen weleens; hoezo doe je geen mouw-loze aan....

maar ik ben zo gehecht aan dat shirt, daar train ik al jaren in, ik voel me niet goed als ik in een ander shirt train.

hij is ook strakker gaan zitten in die tijd, maar nog niet te strak.

Ik houdt niet van die; kijk mij breed zijn shirtjes, vind ik een beetje nichterig (persoonlijke mening natuurlijk)

(en ja jongens; uiteraard gaat m;n shirt in de was in het weekend voordat jullie daar grappen over maken)

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Jun. 18 2005,16:45)]mijn oude sportschool mocht je geen halter shirt's aan that's all
        @Been vroeger was het heel normaal als je in een haltershirt ging trainen, tegenwoordig lijkt het wel of er steeds minder wordt toegestaan.

In principe is bb een sport waarbij je probeert om je lichaam te ontwikkelen dan is het toch eigenlijk niet meer als normaal dat jezelf wilt bekijken tijdens het trainen.

Maar het lijkt erop dat we ten onder gaan aan de fitness en spinning cultuur die tegenwoordig heerst.
        Vooral niet naar je spieren kijken want dan ben je een patser.

Nou als ik mijn armen getraind heb maak wel af een toe effe een dubbele bicep voor de spiegel, of een most musculair.
        Ik trek mij niks van die fitness mensen aan want die trainen toch over een jaar niet meer( verreweg de meeste dan)

Onze sportschool wordt ook al steeds kleiner voor de hardcore jongens, de helft van de zaal is nu bestemd voor spinning fietsen 20 in totaal en de lopende banden en andere fietsen rukken ook steeds verder op.

Ons stukkie is nou nog maar 35 vierkante meter en de drukbanken staan op de zolder nu, moet je eerst een trap op om te bankdrukken of schuindrukken.
        Het is jammer dat er al gezeurd wordt over wat voor shirtje je moet dragen tijdens het trainen tegenwoordig.

Ik blijf het een goede sportschool vinden waar ik nu train omdat alle zware dumbells en olympische stangen nog aanwezig zijn maar ik vindt het triest dat tegenwoordig alles om de fitness mensen draait.
        Groet:
        Jambo.

Comment

Ik stond ook best raar te kijke toen ze zei, er zijn grensen. Je kan ook gewoon zegge humm nu is er niemand maar als er andere zijn dan heb ik liever niet dat je dat doet............

En dat van fitness en spinning is gewoon omdat daar t geld mee te verdiene is, bb zijn zoizo in de minderheid dus er is ook een kleiner hoekje voor bij de meeste sportscholen. Vaak word je nog raar aangekene ook. En zoon klein t shirtje betje nichterig vin ik ok maar aleen bij mannetjes die er ook niet uitzien en denke van wel, zich erook naar gedragen en al 3jaar trainen zonder enig goeie resultaten,jammer voor ze maar die mannetjes snape het totaale plaatje gewoon niet.......jamer voor ze

Grt R

Comment

En al deze kleine dingetjes maken dat ik weer es van sportschool overstap door een verbouwing van onze sportschool is het vreselijk commercieel geworden als je te hard traint moet je rekening houden dat er meer mensen zijn bla bla.

Zaterdagochtend ergens anders getraind ik struikelde toen ik binnenkwam over een losse stang die in het pad lag en was meteen verliefd.
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (been @ Jun. 18 2005,16:45)]mijn oude sportschool mocht je geen halter shirt's aan that's all
              Dat gold alleen voor jou omdat je zo mager was,bro!

Comment

toch aardig dat je zegd WAS hahahah

kan er nix aan doen aan die spagetti armen en benen maar wie weet wordt het ooit nog eens wat
                Who's the Chef

Comment

Wat zijn je stats eigenlijk been

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X