Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (been @ Jun. 18 2005,16:45)]mijn oude sportschool mocht je geen halter shirt's aan that's all
@Been vroeger was het heel normaal als je in een haltershirt ging trainen, tegenwoordig lijkt het wel of er steeds minder wordt toegestaan.
In principe is bb een sport waarbij je probeert om je lichaam te ontwikkelen dan is het toch eigenlijk niet meer als normaal dat jezelf wilt bekijken tijdens het trainen.
Maar het lijkt erop dat we ten onder gaan aan de fitness en spinning cultuur die tegenwoordig heerst.
Vooral niet naar je spieren kijken want dan ben je een patser.
Nou als ik mijn armen getraind heb maak wel af een toe effe een dubbele bicep voor de spiegel, of een most musculair.
Ik trek mij niks van die fitness mensen aan want die trainen toch over een jaar niet meer( verreweg de meeste dan)
Onze sportschool wordt ook al steeds kleiner voor de hardcore jongens, de helft van de zaal is nu bestemd voor spinning fietsen 20 in totaal en de lopende banden en andere fietsen rukken ook steeds verder op.
Ons stukkie is nou nog maar 35 vierkante meter en de drukbanken staan op de zolder nu, moet je eerst een trap op om te bankdrukken of schuindrukken.
Het is jammer dat er al gezeurd wordt over wat voor shirtje je moet dragen tijdens het trainen tegenwoordig.
Ik blijf het een goede sportschool vinden waar ik nu train omdat alle zware dumbells en olympische stangen nog aanwezig zijn maar ik vindt het triest dat tegenwoordig alles om de fitness mensen draait.
Groet:
Jambo.
Ik stond ook best raar te kijke toen ze zei, er zijn grensen. Je kan ook gewoon zegge humm nu is er niemand maar als er andere zijn dan heb ik liever niet dat je dat doet............
En dat van fitness en spinning is gewoon omdat daar t geld mee te verdiene is, bb zijn zoizo in de minderheid dus er is ook een kleiner hoekje voor bij de meeste sportscholen. Vaak word je nog raar aangekene ook. En zoon klein t shirtje betje nichterig vin ik ok maar aleen bij mannetjes die er ook niet uitzien en denke van wel, zich erook naar gedragen en al 3jaar trainen zonder enig goeie resultaten,jammer voor ze maar die mannetjes snape het totaale plaatje gewoon niet.......jamer voor ze
En al deze kleine dingetjes maken dat ik weer es van sportschool overstap door een verbouwing van onze sportschool is het vreselijk commercieel geworden als je te hard traint moet je rekening houden dat er meer mensen zijn bla bla.
Zaterdagochtend ergens anders getraind ik struikelde toen ik binnenkwam over een losse stang die in het pad lag en was meteen verliefd.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment