Incline front raises

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Incline front raises

Pak je met deze oefening ook achterkant schouders? Of meer voor en zijkant?

Zien jullie deze oefening als een isolatie oefening?

Monsta Athlete, MHP Sponsored Jeremy Hoornstra, Incline Front Raises, 80'sx10 - YouTube

Lol deze man zwaait zoveel dat hij bijna hele lichaam traint

Ik doe ze veel rustiger

Erin Stern demonstrates incline dumbbell front raise - YouTube
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post

Ik doe ze veel rustiger

Ik weet wel naar wie ik liever kijk

Comment

Niks mis met zwaaien, mits het een doel dient in je schema. En het niet het merendeel van je manier van trainen betreft.

Verder leuke oefening. Ikzelf doe hem nu ook de laatste tijd.

De focus zal sowieso liggen op de voorkant schouders. Duimen omhoog zal dit enkel meer benadrukken. Duimen omlaag zal dit minder hebben en zou meer side delt erbij moeten betrekken. Ik denk dat je gewoon moet uitproberen wat voor jezelf het prettigste werkt. Als je maar nagaat voor jezelf waarom je een oefening doet op de manier zoals dat je hem doet. Je kunt het namelijk ook voor jezelf checken door 1 paar sets op de ene manier te doen en dan paar sets met de andere manier. Kijken waar je hem meer voelt en dan heb je je antwoord.

Focus zal sowieso liggen op voorkant (en zijkant) schouders.

En ja, soms vergt dat een aantal weken de tijd om uit te vinden wat jij prettiger vind werken of door welke aanpassing jij iets net wat beter voelt dan de ander.
        Last edited by Iron Mind; 07-10-2014, 09:53.
        "Straight outta gym"

Comment

J klopt, het was meer even om te laten zien over welk oefening ik praat.

Comment

ik doe altijd incline side raises, voorkant schouder vind ik persoonlijk onzin om die te trainen aangezien je die al met je presses mee pakt... maar dat is slechts een mening.
            Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
            musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
              Niks mis met zwaaien, mits het een doel dient in je schema. En het niet het merendeel van je manier van trainen betreft.

Verder leuke oefening. Ikzelf doe hem nu ook de laatste tijd.

De focus zal sowieso liggen op de voorkant schouders. Duimen omhoog zal dit enkel meer benadrukken. Duimen omlaag zal dit minder hebben. Ik denk dat je gewoon moet uitproberen wat voor jezelf het prettigste werkt. Als je maar nagaat voor jezelf waarom je een oefening doet op de manier zoals dat je hem doet.

En ja, soms vergt dat een aantal weken de tijd om uit te vinden wat jij prettiger vind werken of door welke aanpassing jij iets net wat beter voelt dan de ander.
              Oke je traint hier mee dus de voorkant van je schouders.. Ik vind deze oefening een beetje lijken op reardelt flys, vandaar de vraag. Als je een barbel breed pakt en zo de beweging maakt, is er dan meer focus op achterkant schouders?

Comment

Originally posted by gosah View Post
                Oke je traint hier mee dus de voorkant van je schouders.. Ik vind deze oefening een beetje lijken op reardelt flys, vandaar de vraag. Als je een barbel breed pakt en zo de beweging maakt, is er dan meer focus op achterkant schouders?
                Als je rear delts wilt pakken moet je toch echt de db's zijwaarts bewegen vanuit de gegeven positie. De oefening lijkt op een "raise" oefening ipv een fly oefening zoals deze nu gedaan wordt in de filmpjes.
                "Straight outta gym"

Comment

Ik doe ze veel rustiger

Als je de dumbells niet zo ver laat zakken maar constant onder spanning houdt,wordt de oefening nog zwaarder.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                    Als je de dumbells niet zo ver laat zakken maar constant onder spanning houdt,wordt de oefening nog zwaarder.
                    Ik weet het

maar dan doe ik het liever met barbell.

http://m.youtube.com/watch?v=ygGdASrkM9c
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Die doe ik ook!
                      Ook afwisselend met dumbells, beter voor het evenwicht.
                      Echt veel zwaarder dan staand met dumbells vind ik.
                      Incline side raises en frontraises zijn super.

Maar ik vind met rug op de incinebank fijner dan chest supported zoals het filmpje.
                      Last edited by rain; 07-10-2014, 11:48.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Rain, heb jij dan niet als je met je rug tegen het bankje zit dat het bankje in de weg zit bij side raises? Of doe je die wel chest supported? Heb zeg maar wel geprobeerd 'seated side raises' te doen, maar was niet je van het, vond chest supported wel fijn, maar imo blijven cable's het lekkerst daarvoor.

Comment

Bij Sideways Incline Dumbell Lateral Raise zit ik niet met mijn rug tegen de bench uiteraard,maar op deze manier:

Sideways Incline Dumbbell Lateral Raise - YouTube

1 van de betere lateral oefeningen imo, je moet de dumbell niet helemaal laten zakken maar onder spanning houden.
                          Je hebt geen 'dood'punt zoals bij de standaard lateral raise,waardoor je dus continue spanning op je schouders hebt.
                          Even wennen aan de zithouding,maar daarna is het echt super.
                          Last edited by rain; 07-10-2014, 13:45.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ah t nation filmpjes, altijd lekker kort en duidelijk.

dan had ik er een heel ander beeld van, verkeerd gedacht. Tnx

Comment

Originally posted by gosah View Post
                              Pak je met deze oefening ook achterkant schouders? Of meer voor en zijkant?
                              Voorkant schouder met een klein beetje zijkant (ligt aan je uitvoering)
                              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X