Incline front raises

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gosah View Post
    Ik vind deze oefening een beetje lijken op reardelt flys,
    Originally posted by Iron Mind View Post
    Als je rear delts wilt pakken moet je toch echt de db's zijwaarts bewegen vanuit de gegeven positie.
    Als je de achterkant wilt trainen zal je de armen naar achter moeten halen
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by rain View Post
      Bij Sideways Incline Dumbell Lateral Raise zit ik niet met mijn rug tegen de bench uiteraard,maar op deze manier:

Sideways Incline Dumbbell Lateral Raise - YouTube

1 van de betere lateral oefeningen imo, je moet de dumbell niet helemaal laten zakken maar onder spanning houden.
      Je hebt geen 'dood'punt zoals bij de standaard lateral raise,waardoor je dus continue spanning op je schouders hebt.
      Even wennen aan de zithouding,maar daarna is het echt super.
      deze zijn idd lekker , maar ik doe ze net andersom . hou me vast aan een rack en leun de andere richting uit . ===> richting van de DB . kan je heel moeilijk cheaten . achteraf nog wat cheat power lateral raises en klaar ps: defranco heeft ook een bepaalde manier van side delt raise . hij gaat dwars zitten op een bench en houdt een stop net op het punt waar nog spanning zit . dan heb je de helft van je gewicht nodig en ze gaan branden

EDIT: beetje offtopic van me , titel niet goed gelezen
      Last edited by mascotte; 08-10-2014, 22:14.
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X