Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als je een goeie sportschool heb dan weten ze het daar wel. Zoals Punani al zei Huidplooi meting is het beste, en zo'n weegschaal of andere dingen werken voor geen meter,
Vraag aan je sportinstructeur (moeilijk nederlands) die kunnen het voor je doen.
ok, goeie tips. ik ga zo trainen en vaag het dan gelijk.
tsja, en over mij zelf....
fitness zo nu en dan al jaren,laatste jaar gestopt wegens studie druk,moet vandaag mijn laatste tentamen doen(om 1300 uur ,dus kan wel een paar duimen gebruiken) 4 weken geleden kijkoperatie gehad aan mijn knie (maniscus ingeschuurd en vkb stuk) en kwam er achter dat mijn ene been dikker was dan de andere,ik belaste onbewust mijn slechte knie minder.dus weer naar de fitness en benen trainen.
maaaaar het werkt wel weer verslaven en ga het nu anders aanpakken
beter letten op voeding en zo,wil wat droger worden en of gespierder.ben 178 lang en weeg 65 kg maar zoals bij velen gaat het vet altijd op de verkeerde plaats zitten........ heb (nog)geen buikje maar wil er alles aan doen om dat niet te laten gebeuren.
dus ik probeer een voedings schema samen te stellen en daarbij helpen jullie(dit forum) mij zeker wel.
Stel je hier ff voor is ervoor gemaakt, vandaar ook de naam 'Even Voorstellen'...
Goed voedingsschema gaat je zeker heel veel verder helpen trouwens.
Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 22 2005,10:32)]Stel je hier ff voor is ervoor gemaakt, vandaar ook de naam 'Even Voorstellen'...
Goed voedingsschema gaat je zeker heel veel verder helpen trouwens.
Voedingschema kunne we je zeker mee helpen, maar als je echt groter wil worden en gespierder zal je toch nie zo bang moete zijn met dat buikje, ik bedoel als je straks een schema krijgt moet je nie gek opstaan te kijke dat ej buik wat voller word van het eten , vet op je buik is weer een heel ander verhaal. En als je er wat voor doet dan komt t er nie ook.
vanmorgen gevraagd naar een huidplooimeeting,konden ze me niet aan helpen........
het was denk ik te vroeg of zo..
vraag het wel aan ervaren gasten daar wand het zal er vast wel zijn.....hoop ik.
is er geen manier om het thuis te meten of zo,zonder dure apperaten?
de weegschaal zit ik inderdaad maar weer onder het bed en ga maar op het uiterlijk af.
In der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment