Voeding, training en dan pas een kuurtje.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Botje de Bouwer View Post
    Bedankt voor de tip. Met een power cage kun je dus met 1 oefening meerdere spiergroepen trainen? en als aanvulling een bankje voor andere spiergroepen optimaal te trainen?....

Zoek eens op wat dit kost :
    1. halterstang 50 mm.
    2. 100 kg gewichten 50 mm.
    3. een powercage en eventueel een latt pulldown erop.
    4. een bankje , kan heel erg duur zijn (ik train al een jaar met een bankje van €50 werkt ook prima)
    5. 2 losse dumbells 50 mm

het is een investering van +-€1000 maar een sportschool Abbo kost ook €30x12 maanden= €360 per jaar + dit kun je eventueel nog verkopen want er is veel vraag naar!

je kunt natuurlijk ook de compounds oefenen met de powercage ( 1 oefening meerdere spiergroepen = compound) denk aan de grote 3 , deadlift, benchpress, squats.
    Last edited by Remons; 21-10-2014, 15:10.
    Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Powercage zorgt er gewoon voor dat je thuis veilig compounds kunt doen. Je kunt erin squatten, overhead pressen, benchen etc. Als je een homegym wil, is dit eigenlijk een must.
      Ik doe een gok

Comment

@Remons @Pren Bedankt voor de waardevolle informatie. Ga nu eerst eten douchen en daarna zal ik eens kijken wat mij dit allemaal gaat kosten.

Comment

Tussen het bereiden van mn maaltijd zag ik dit op powercage punt nl 875 € met 120kilo gietijzeren gewichten 50mm Is het wat??12_2_powercage.jpg heb dan alleen nog dumble stangen nodig.

Comment

Originally posted by Botje de Bouwer View Post
            Tussen het bereiden van mn maaltijd zag ik dit op powercage punt nl 875 € met 120kilo gietijzeren gewichten 50mm Is het wat??[ATTACH=CONFIG]19113[/ATTACH] heb dan alleen nog dumble stangen nodig.
            ziet er niet verkeerd uit, ik heb zelf deze : Heavy Duty HD-1 Power Rack + Lat Pulley - Fitness Seller

je hebt wat meer mogelijkheden wat betreft optrekken en de lat pulley vind ik persoonlijk erg fijn.
            je kunt onder en boven verschillende grepen vastklikken.

ik heb ook alles los gekocht omdat officiële halterstangen een lengte hebben van 2/2.20 en ik met 1.80 beter uitkwam in mijn ruimte.

al deze dingen zijn natuurlijk persoonlijk maar houd rekening met je trainingsruimte.
            Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Knap ding, zou er alleen een andere stang bij nemen en de stang die erop zit inruilen. Kunnen ze vast wel regelen.

Comment

Google
                Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Erikja
                  Wie gebruikt as? Ik heb daar hulp bij nodig!

zou jij je vraag ergens ander willen stellen en niet in mijn LOG!

Welkom trouwens.

Comment

ff een up-date 3 maand later! er is nu toch wel een verschil.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X