Meer als je jaar de tijd om aan MAP mee te doen is helemaal geen probleem.
Hybride coach?
Collapse
X
-
Zonder je huidige shape/stats te kennen: lijkt me ook wel zeer ambitieus. Als je pas een half jaar bezig bent kan je jezelf toch nog zoveel andere motiverende doelen stellen ipv contest?
-10% bf, 100kg bench, kennis verrijken (zeker als je opleiding Fitnessbegeleider volgt), callisthenics, bulk/cut doorlopen...
Las deze week nog een artikel op T-Nation over te vroeg meedoen aan contest, fragmentje:
"Bodybuilding has an audience. Fans have to sit through amateur shows that are littered with multiple classes and divisions - from teens to masters to wheelchairs and the endless classes of female competitors - routinely corralling 400-500 or more competitors on the regional level. And they all want their two minutes on stage. If they all got just that, prejudging alone would be over 16 hours long!
That being the case, wasting just one precious second on a competitor that has no business being up on stage is an affront to every single person on either side of the stage that day."
Comment
-
Als je kijkt naar wat ze in MAP (NL) willen zien en er zit een redelijk atletisch start fysiek op is het prima mogelijk om
binnen 12+ maanden daar te staan op een beginners wedstrijd.
Als je ziet wat er bij ons soms start en hoe die binnen afzienbare tijd een goed MAP beginners wedstrijd fysiek creeren is het prima mogelijk,maar dat heb je wel mensen nodig die er vol voor gaan.
Maar ik ben het wel met je eens dat je altijd tegen mensen moet blijven en duidelijk moet maken als het er niet inzit.
zodat je van die Idols auditie praktijken kan vermijden.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostAls je kijkt naar wat ze in MAP (NL) willen zien en er zit een redelijk atletisch start fysiek op is het prima mogelijk om
binnen 12+ maanden daar te staan op een beginners wedstrijd.
Als je ziet wat er bij ons soms start en hoe die binnen afzienbare tijd een goed MAP beginners wedstrijd fysiek creeren is het prima mogelijk,maar dat heb je wel mensen nodig die er vol voor gaan.
Maar ik ben het wel met je eens dat je altijd tegen mensen moet blijven en duidelijk moet maken als het er niet inzit.
zodat je van die Idols auditie praktijken kan vermijden.
Maar het is een mooi doel om naar toe te werken en stel het is voor 2015 niet haalbaar nou 2016 een nieuwe kans. zijn nog jong helift and be happy
Comment
-
Originally posted by JoeySwoll2912 View PostJa en is voor jezelf natuurlijk ook niet leuk/fijn als je daar staat en er totaal niks te zoeken hebt.
Maar het is een mooi doel om naar toe te werken en stel het is voor 2015 niet haalbaar nou 2016 een nieuwe kans. zijn nog jong heStill in a learning process!
Comment
-
Nee, een C wedstrijd is een C wedstrijd en welke wedstrijd je ook doet zal je altijd als C (of flexcup D) beginnen.
De Enercup en Flexcup worden iets meer als "beginners" wedstrijd gepromoot.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostNou dan staan we misschien wel naast elkaar volgend jaar op de flex, ik doe namelijk ook mee aan MAP Alleen train ik inmiddels 5 jaar en zal dan ON zijn :P Het lijkt mij een mooie wedstrijd om mee te beginnen.Still in a learning process!
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostWaarom doe jij geen BB Gen Iron?
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostJe zou het nog van me kunnen winnen ook Misschien vinden ze me tegen die tijd te groot voor de klasse.
Originally posted by generation_iron View PostIk heb plankenkoorts. Voor mij is dit ook een rede om mee te doen aan wedstrijden: zelfverzekerder worden. Bij MAP hoef je niet een minuut op eigen muziek vol te maken, dat gaat mij nog wat te ver. Als dit mij bevalt sta ik gegarandeerd sterker in mijn schoenen, en dan komt die bb wedstrijd 3 maanden later (open limburgse)Still in a learning process!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment