mission impossible ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Cell View Post
    Hier ben ik het niet mee eens en hebben we uitgebreide discussies over gehad. Meer dan 1.2-1.5 gram eiwit per kg had geen meerwaarde bij spiergroei. Wel bij droger worden, maar dat is als ik het goed heb begrepen hier niet ter sprake gekomen.

Daar mag je het niet mee eens zijn. Ik merk dat ik beter ga op meer eiwit, daarom deel ik dit ook.

Comment

Allemaal leuk en aardig. Als je zulk onder gewicht hebt moet je gewoon ALLES eten.
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Net toevallig een stukje op DBB gelezen, die jongen sloeg zn eten ook niet aan... hij heeft ook gewoon door gedaan:

Lengte: 1,92 meter
        Gewicht: 96 kilo
        Vetpercentage: 11%

Ik ben oorspronkelijk gekomen van de 45 kilo @ 1,88 meter (doktersadvies). Nooit een eetstoornis gehad, maar eten sloeg nergens op. Inmiddels 51 kilo erbij over 6-7 jaar.
        Misschien is zijn 45 kg wat overdreven, dat zou een skelet zijn... maar zeg 55..
        In between obsessed periods

Comment

Ik kon ook niks aankomen… dacht ik.
          Maar iedere dag alles eten wat ik weg kreeg en een liter chocomel deed wonderen.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Kcals bijhouden, trust me is echt niet spannend veel wat jij eet in deze sport.

Kom je niet aan op de kcals die je nu eet, verhogen.

als ze bij die onderzoeken blijkbaar niets vreemds hebben gevonden functioneer je dus gewoon normaal, en voor een normaal persoon geldt de hele simpele wet dat als kcal in vs kcal out positief is dat je aankomt. Meer eten dan dat je verbruikt dus, in jouw geval misschien wat meer dan gemiddeld maar zeker mogelijk.

doe je dat neit schiet een kuur ook niet op, kunt immers niets aanmaken uit niets, die extra massa moet er aan gegeten worden
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by rain View Post
              Ik kon ook niks aankomen… dacht ik.
              Maar iedere dag alles eten wat ik weg kreeg en een liter chocomel deed wonderen.
              Ja en moet je het resultaat nu eens zien
              Goed gejat is het halve werk!

Comment

Originally posted by east1977 View Post
                Ja en moet je het resultaat nu eens zien

You jelly bro ?
                Daarom draag ik altijd zwart, dat kleedt mooi af.
                Wacht maar af tot dat jij 40+ bent, dan kan jij echt je eigen gewicht niet meer benchen.
                (En dat heeft niet met je kracht te maken!)
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Rain, weet je nog dat ik het een keer over senioren + krachtachteruitgang minder dan gedacht achtige thema's gehad heb?

Waar heeft het dan mee te maken als ik vragen mag?
                  There are no pacts between lions and men!

Comment

Originally posted by Cell View Post
                    Rain, weet je nog dat ik het een keer over senioren + krachtachteruitgang minder dan gedacht achtige thema's gehad heb?

Waar heeft het dan mee te maken als ik vragen mag?

Dat weet ik nog ja en ik wacht nog steeds op jouw uitleg.
                    Het is onzin om te stellen dat je na bv je 35e geen spiermassa meer aan kan komen.
                    Maar ik denk dat het veel moeilijker is, mede omdat je testosteron daalt misschien.
                    De flinke bodybuilders van 35 a 40 jaar zijn allemaal op erg jonge leeftijd begonnen.
                    Ik ken eigenlijk niemand die op latere leeftijd is begonnen en meedraait in de top.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het is een cumulatief proces, hoe eerder je begint hoe meer je kunt opbouwen. Wanneer je ouder wordt, dan gaan er zoooo veel processen achteruit, dat testosteron niet eens hoeft te dalen. Het feit blijft dat wanneer je traint (alle leeftijden) je door de belasting de belastbaarheid gaat verhogen. Relatief aan de leeftijd van het lichaam uiteraard.
                      There are no pacts between lions and men!

Comment

De mate waarin je natuurlijke testosteron aanmaak fluctueert heeft nauwelijks invloed op je gains idd, het zijn andere dingen

Comment

met je ontbijt is het gaatje in mn tand nog niet gevuld .

eten en trainen !!!
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Ik vind het sowieso niet goed te zeggen dat je niet aankomt, als je niet heb bepaald hoeveel kcal je binnenkrijgt. Ik was ook altijd iemand die zogenaamd alles kon eten (1,87 en 63 kg toen ik 16 was) maar echt, dat veranderd bij goed en meer eten. Nu 84 kg en ik weet drommels goed hoe ik zwaarder moet worden.

Comment

niet opgeven gewoon meer eten.
                              Ik was vroeger 54kg met 168cm.
                              En dacht ook dat ik "genoeg" at maar dat was het helemaal niet.
                              Wat ik deed was, (ik hield van boterham met pindakaas) en dat had ik heel de dag en had hierdoor ook veel kilo's bijgekomen. Ook vet maar ik begreep EINDELIJK dat ik al die tijd gwn TE WEINIG at.
                              De dunne mensen denken dat ze veel eten en de dikke mensen denken dat ze weinig eten.
                              Dat heb ik gehoord en dat is volgens mij ook waar, toch?

Comment

hoi,

het klopt inderdaad als een bus, ik dacht inderdaad dat ik " veel " at.. ben dan alles de laatste twee dagen gaan uitrekenen ( of toch zo goed als...) en dan kom ik zeker niet aan het vooropgestelde aantal kcal.

door de jaren heen "lijkt" het voor mij alsof ik veel eet, een omschakeling naar dergelijke eetgewoonten/hoeveelheid gaat niet op 1 2 3 (althans, toch niet op de correcte manier)

mondjesmaat lukt het...wel, end an is het kwestie dat aan te houden en de weegschaal lastig vallen

toch allemaal bedankt om mij enerzijds dat kuurtje wat uit het hoofd te praten. is inderdaad nog enorm, en dan ook echt enorm veel kg's te pakken op natuurlijke manier. geduld is een schone deugd, net zoals doorzetten !

dus, thanks all

grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X