Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dus iedereen weet het vanaf nu. Je moet sowieso niet met een schema werken, daar stagneer je van. Je moet wisselen en je spieren laten schrikken. Luister naar je lichaam. Iemand die echte wedstrijden doet heeft me dat verteld en die doet ook advies geven aan mensen en ze traineren. Sowieso maakt dat trainen saai dus al jullie noobs die standaard schematjes volgen step up your games.
Dus iedereen weet het vanaf nu. Je moet sowieso niet met een schema werken, daar stagneer je van. Je moet wisselen en je spieren laten schrikken. Luister naar je lichaam. Iemand die echte wedstrijden doet heeft me dat verteld en die doet ook advies geven aan mensen en ze traineren. Sowieso maakt dat trainen saai dus al jullie noobs die standaard schematjes volgen step up your games.
Ik heb dit topic ff gemaild naar het russisch olympisch gewichthefteam. Zij gooien al hun schema's zoals Smolov jr weg en zullen voortaan naar hun lichaam gaan luisteren want dat is toch het echte schema. Dit gaat zeker gouden medailles opleveren op de volgende spelen!
week 1 t/m 3, trainingstempo 2-0-2, rust tussen sets 60sec, trainings gewicht is niet belangrijk, maar alle sets moeten makkelijk en soepel gaan. Uitvoering is het belangrijkst
10min fietsen
Squat/Deadlift (dag1 SQ, dag2 DL, dag3 SQ, enz) 3*15
Bend over row 3*15
Bench press 3*15
Pull down 3*15
Mill. press 3*15
Barbell curl 2*15
Push down 2*15
Calf rais 2*15
Cool down 5min
week 4 t/m 6, trainingstempo 1-0-2, rust tussen sets 90sec, trainings gewicht iets belangrijker, laatste set moet moeilijk gaan, maar uitvoering blijft het belangrijkst
10min fietsen
Squat 3*15
Bend over row 3*15
Bench press 3*15
Pull down 3*15
Mill. press 3*15
Barbell curl 2*15
Push down 2*15
Calf rais 2*15
Cool down 5min
Week 7 RUST
Week 8 en 9 zelfde oefeningen alleen 12 reps ipv 15, 2-0-2 tempo, 90 sec rust. Door de minder reps kan je het gewicht gaan verhogen. Laatste set moeilijk
Week 10 en 11 zelfde oefeningen alleen 10 reps ipv 12, 2-0-2 tempo, 120 sec rust. Door de minder reps kan je het weer gewicht gaan verhogen. Laatste 2 sets moeilijk
Week 12 en 13 zelfde oefeningen alleen 8 reps ipv 10, 1-0-2 tempo, 120 sec rust. Door de minder reps kan je het weer gewicht gaan verhogen. Alle sets moeilijk
welke zelfde oefeningen moet ik nu doen in week 8/9 de eerste van week 1/3 of van week 4/6?
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment