Slecht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een Superman 200mg voor het trainen kan ook geen kwaad, perfecte pre-workout!

Of tijdens school in je examenjaar, vraag maar aan Josja die op het Sint Jans Lyceum zit..

Comment

Originally posted by BrejeBassie View Post
      Een Superman 200mg voor het trainen kan ook geen kwaad, perfecte pre-workout!

Of tijdens school in je examenjaar, vraag maar aan Josja die op het Sint Jans Lyceum zit..
      Als je tijdens een training veel wilt knuffelen/ lullen wel ja. Vergeet alleen niet voldoende water te drinken
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Alsof je van een keertje zuipen weken terug valt.

Kom op zeg.
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
          Is dit nou serieus of troll?
          Als het serieus is moet ie z.s.m. naar zijn huisarts voor een doorverwijzing naar de psycholoog, godsamme zeg.
          Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Hahaha als ik zo zou gaan rekenen had ik helemaal nooit hoeven liften

Anyway, een avond goed naar de klote gaan hakt er wel in hoor maar 3 biertjes... Either troll of lachwekkend idd. Welke "schade" ook
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
              hahah lekker knuffelen met die dumbells
              Hahahahahahahahahaa
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X