Eddie Hall 462 KG Deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jij snapt niet wat ik bedoel denk ik.
    Veel bodybuilders zoals good old Ronnie, zijn verschrikkelijk sterk.
    Die zouden best mee kunnen doen aan powerliftwedstrijden.
    Vandaar mijn opmerking dat de scheidslijn best vaag is.
    Maarten is trouwens ook een goed voorbeeld van een bodybuilder die powerliftwedstrijden kan en wilt draaien.
    Jon Pall Sigmarson heeft voor zijn powerliftwedstrijden ook aan bodybuilding gedaan trouwens.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Bb gebruikt jaar in jaar uit en pl gebruiken wat tactische en minder maar wel de gevaarlijkere kant van anabolen.
      Dit vind ik eigenlijk wel interessant. Weet er nauwelijks iets van, maar welke middelen gebruiken pl'ers bijv. die bb'ers niet gebruiken? En over welk niveau hebben we het dan? De profs in de hoogste klassen of ook de lagere profs?
      Ik doe een gok

Comment

De powerlifter waarvan ik weet dat ze gebruiken gebruiken vooral oxy/dboll/test suspension/ en de bodybuilders test deca tren.
        Nu is het wat kort Door de bocht om te zeggen dat ze allemaal zo kuren.
        Dat weet ik domweg niet, maar ik ben van mening dat iedere topsporter gebruikt.
        Ken twee jongens 1 hoog niveau zwemmen 1 hoog niveau rugby en daar wordt flink gebruikt.
        Zij gebruiken veel peps hgh insuline en kortwerkende producten althans met korte detectietijd.
        En profs zijn er volgens mij alleen in hoge klasse alles daaronder is denk geen prof.
        Bij bb gebruikt op zeker iedereen die serieus aan wedstrijden doet bij pl weet ik dat niet.
        Op dbb roepen ze allemaal van niet ik geloof ook wel dat er op "lager" nivo pl veel minder of niet gebruikt wordt.
        We hebben hier triple gehad ik geloof dat hij naturel is maar toch retesterk.
        En dat hele Belgische clubje ook.
        Bb komen er ook makkelijker voor uit omdat het geaccepteerd is.

Comment

Originally posted by weslleyy View Post
          denk wel dat er eer verschil is tussen de mega gebruikers en de huis tuin en keuken bber
          De vergelijking werd gemaakt tussen PL en BB. En de PL'er in kwestie is Eddie Hall, ook geen huis-, tuin- en keuken PL'er.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

De powerlifter waarvan ik weet dat ze gebruiken gebruiken vooral oxy/dboll/test suspension/ en de bodybuilders test deca tren.
            Nu is het wat kort Door de bocht om te zeggen dat ze allemaal zo kuren.
            Dat weet ik domweg niet, maar ik ben van mening dat iedere topsporter gebruikt.
            Ken twee jongens 1 hoog niveau zwemmen 1 hoog niveau rugby en daar wordt flink gebruikt.
            Zij gebruiken veel peps hgh insuline en kortwerkende producten althans met korte detectietijd.
            En profs zijn er volgens mij alleen in hoge klasse alles daaronder is denk geen prof.
            Bij bb gebruikt op zeker iedereen die serieus aan wedstrijden doet bij pl weet ik dat niet.
            Op dbb roepen ze allemaal van niet ik geloof ook wel dat er op "lager" nivo pl veel minder of niet gebruikt wordt.
            We hebben hier triple gehad ik geloof dat hij naturel is maar toch retesterk.
            En dat hele Belgische clubje ook.
            Bb komen er ook makkelijker voor uit omdat het geaccepteerd is.
            Thx! En ik denk ook dat vrijwel iedere topsporter gebruikt hoor. Hell, zelfs in paardensport wordt gebruikt. Niet de ruiters, maar de paarden krijgen daar allerlei spul ingespoten.
            Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
              Nee dat ben ik niet Inferno en ik weet ook niet hoe hij er bij staat want ik volg de `profs `totaal niet

Kon het alleen niet laten om ff te vertellen hoe ik het verschil zie tussen pl en bb :P
              Zo ziet Coleman er tegenwoordig uit:

Verder vinden powerlifter s bb ers junkies en homo's en bb ers vinden powerlifter s vetzakken.
              Uiteindelijk allemaal haat die nergens over gaat want iedereen doet zijn ding.
              Bb gebruikt jaar in jaar uit en pl gebruiken wat tactische en minder maar wel de gevaarlijkere kant van anabolen.
              Het valt allemaal reuze mee met die zogenaamde haat. Het is gewoon wat geplaag heen en weer. We hebben het tenslotte over kerels, geen vrouwen, dus het valt reuze mee.

Dave Tate ken je vast wel. Die heeft ook als BB geleefd en op het podium gestaan:

Matt Kroc is ook een PL'er:

Last edited by inferno_0666; 18-03-2015, 17:07.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Ja valt idd mee 1 topic over een wereldprestatie en binnen no time bb VS pl en das niet de eerste keer dat het direct zo verloopt
                Op dbb niet anders hoor en uiteraard is het heen en weer geplaag maar het is imo toch altijd wel haar en nijt

Comment

Dmitry Klokov (olympisch gewichtheffer) gaat volgens mij ook een bb-wedstrijd doen.
                  Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                    Dmitry Klokov (olympisch gewichtheffer) gaat volgens mij ook een bb-wedstrijd doen.
                    Zo zijn er meerdere. Arnold S. en Franco Columbu hebben een PL achtergrond. Layne Norton doet mee met zowel BB als PL wedstrijden. Johnnie Jackson was ook PL'er.
                    - Dave Tate

Comment

Rain kom op zeg nu pik je er 1 tussen uit maar het verschil is toch duidelijk.
                      Een pl er doet aan powerlifting
                      Een bb doet aan bodybuilding.
                      Verschil daarin is dat de ene voor kracht gaat de andere voor de looks.
                      Verder vinden powerlifter s bb ers junkies en homo's en bb ers vinden powerlifter s vetzakken.
                      Uiteindelijk allemaal haat die nergens over gaat want iedereen doet zijn ding.
                      is er ook een ongevaarlijke kant van anabolen dan ? Of doel je op experimentele shit enzo?

Comment

Originally posted by akito View Post
                        is er ook een ongevaarlijke kant van anabolen dan ? Of doel je op experimentele shit enzo?
                        Denk vooral dat de "zware" orals worden bedoeld die powerlifters gebruiken.
                        "Straight outta gym"

Comment

Verder erg zieke prestatie. Wat een geweld.

Wat betreft bodybuilding vs. powerlifting. Denk dat je af en toe mooie "uitstapjes" kan maken door in de keuken van de ander mee te kijken en je voordeel er mee te doen.
                          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                            Verder erg zieke prestatie. Wat een geweld.

Wat betreft bodybuilding vs. powerlifting. Denk dat je af en toe mooie "uitstapjes" kan maken door in de keuken van de ander mee te kijken en je voordeel er mee te doen.
                            Ik heb er geen echte onderbouwing voor, maar ik denk eerder dat bodybuilders wat van powerlifters kunnen leren dan andersom.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                              Ik heb er geen echte onderbouwing voor, maar ik denk eerder dat bodybuilders wat van powerlifters kunnen leren dan andersom.
                              Dat denk ik ook
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik denk dat men prima van mekaar kan leren, zoals je vaak genoeg ziet. Zeker niet de een beter of meer als de ander. Dat ligt natuurlijk ook aan je persoonlijke kennis. Een powerlifter die wat moet zakken in gewicht om zijn gewicht klasse te halen zou prima wat kunnen op steken van een ervaren bodybuilder. En andersom misschien in varriatie of minder risico lopen bij bepaalde oefeningen. Om maar even wat te noemen.
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X