Eddie Hall 462 KG Deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by resike View Post
    Ik denk dat men prima van mekaar kan leren, zoals je vaak genoeg ziet. Zeker niet de een beter of meer als de ander. Dat ligt natuurlijk ook aan je persoonlijke kennis. Een powerlifter die wat moet zakken in gewicht om zijn gewicht klasse te halen zou prima wat kunnen op steken van een ervaren bodybuilder. En andersom misschien in varriatie of minder risico lopen bij bepaalde oefeningen. Om maar even wat te noemen.
    Precies, open staan voor ander mans ideeën
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
      Precies, open staan voor ander mans ideeën
      idd, dat superieur voelende/kortzichtige gedrag hebt niks aan.
      Last edited by resike; 18-03-2015, 23:21.
      Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
        idd, dat superieur voelende/kortzichtige gedrag hebt niks aan.
        Inderdaad.
        Beide sporten veel respect voor en beide doelen zijn bruut.
        In between obsessed periods

Comment

Weet je wat het is: het zijn niet eens 2 verschillende sporten.
          Ze beoefenen allebei dezelfde sport, namelijk ijzer verplaatsen. Alleen met een iets ander doel.
          Ik vergelijk het met aanvallers en verdedigers bij voetbal.

Of powerlifters dan aanvallers of verdedigers zijn, laat ik in het midden.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het zijn twee totaal verschillende sporten.

Zat lui van tig sporten die als ondersteuning ook gewichten verplaatsen, wil je die ook allemaal een plekje op je voetbalveld geven?

Dat er minderwaardig naar de andere sport gekeken wordt snap ik persoonlijk ook niet zo, live and let live
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Op mijn veld mag iedereen een plekje, desnoods op de reservebank.

Ik snap ook niet waarom er altijd een soort van strijd is, al vind ik dat nu wel meevallen.

Maar powerlifters benchen, bodybuilders ook.
              Powerlifters squatten, bodybuilders ook.
              Powerlifters deadliften, bodybuilders ook.
              Etc etc.

Wat ik bedoel is dat er meer overeenkomsten dan verschillen zijn.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post

Ik snap ook niet waarom er altijd een soort van strijd is, al vind ik dat nu wel meevallen.

Etc etc.

Ik wil samen met Schorpioen en Flabbert denk ik ook wel een plekje in de derde helft...
                In between obsessed periods

Comment

Zou eerder de vergelijking handbal/voetbal maken.
                  Beide gebruiken een bal een veld en een doel maar is toch een totaal verschillende sport.
                  Zeker het doel is nogal verschillend.

Comment

Originally posted by rain View Post

Etc etc.

Overeenkomsten zijn er genoeg !!
                    persoonlijk vind ik het verschil in uitvoering en het aantal oefeningen en sets verschillend..

Bb richt zich op uitvoering en concentratie op de spiergroep icm dieet voor een lager / laag vp
                    Pl richt zich op het verplaatsen van zoveel mogelijk gewicht en meestal zoveel mogelijk eten waarbij het vp de meesten niet interesseert

Dit is hoe ik het zie.. uitzonderingen daargelaten

De meesten maken hier het vergelijk met de pro 's ik kijk zelf meer naar de amateurs die ik ken en zie

Comment

Niet helemaal goede vergelijking (dat dit uit mijn mond moet komen natuurlijk hehe)
                      Ander doel
                      Andere bal
                      Ander veld

Bij BB en PL zelfde oefeningen, zelfde materialen alleen wel met een ander doel.

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                        Ik wil samen met Schorpioen en Flabbert denk ik ook wel een plekje in de derde helft...
                        Top, kratje Grolsch beugels d'r bij. En ff een paar ouwe hitsige ouwe vellen opbeuren zonder handen. Hahaha top dag
                        ik roep ook maar wat !!!

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                          Pl richt zich op het verplaatsen van zoveel mogelijk gewicht en meestal zoveel mogelijk eten waarbij het vp de meesten niet interesseert
                          Dat geldt alleen in de superzware klasse. In die eronder wil men juist het vetpercentage laag houden zodat er meer ruimte over blijft voor spiermassa. Meer spiermassa is meer kracht, en dat is nou net waar het om gaat in PL.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Last edited by Mvos; 19-03-2015, 13:59.
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Dat 2e filmpje beweegt me op weer wat meer volume toe te voegen, thanks maarten!
                                Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X